Logo

Porsche 911 Carrera RS (964) - klasyk dla utalentowanych kierowców

Piotr Burchard
Piotr Burchard
  • Silnik z tyłu to świetna przyczepność podczas przyspieszania, ale trzeba się liczyć z wyjeżdżaniem tyłu na zewnątrz zakrętu
  • Każdy, kto przesiądzie się z Carrery 964 sprzed 25 lat do obecnej Carrery 991, poczuje się niemal jak w Mercedesie klasy S
  • Szczerze mówiąc, bokser o pojemności 3,6 litra wcale nie prezentuje się pięknie
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Jedno jest pewne: każdy, kto kocha Carrerę RS, musi być wyćwiczony w jednej cnocie – wyrzeczeniu. W tym samochodzie nie znajdziemy wspomagania układu kierowniczego, elektrycznie sterowanych siedzeń czy tylnej kanapy. Nie ma tu też elektryki sterującej otwieraniem szyb ani tym bardziej klimatyzacji. Radio? Owszem, jest, ale tylko z dwoma głośnikami. Izolacja akustyczna?

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard
Powiązane tematy: Porsche Porsche 911
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu