Auto Świat Klasyki Youngtimer Zabezpieczenie antykorozyjne: ukryte niebezpieczeństwo

Zabezpieczenie antykorozyjne: ukryte niebezpieczeństwo

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Odpowiednie zabezpieczenie profili zamkniętych efektywnie powstrzymujekorozję. Ale uwaga! Jeśli środka zabezpieczającego jest za dużo, przyspawaniu mogą pojawić się poważne problemy!

Zabezpieczenie antykorozyjne: ukryte niebezpieczeństwo
Zobacz galerię (8)
Auto Świat
Zabezpieczenie antykorozyjne: ukryte niebezpieczeństwo

Oto przypadek beznadziejny: zamknięte profile naszego zdjęciowego VW Garbusa są pełne bazującego na wosku środka antykorozyjnego. Problem polega jednak na tym, że w zasadzie nie ma już co zabezpieczać - blacha jest po prostu bardzo słaba. Niestety, tak wygląda wnętrze karoserii wielu starych aut. Tu musi już ingerować blacharz. I nie będzie miał łatwej roboty. Dlaczego?

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: