Pod maską znajdą się znane, ale zmodernizowane silniki 3.7 (205 KM) i turbodiesel 2.8 (177 KM, 460 Nm). W układzie przeniesienia napędu zastosowano sprzęgło międzyosiowe oraz reduktor (jego załączenie blokuje sprzęgło). Zawieszenie przednie jest niezależne, z tyłu w dalszym ciągu znajdziemy oś sztywną (ze sprężynami). Maksymalna pojemność bagażnika to 1992 l.JEEP Commander i Grand Cherokee MY 2008Ładniejsze i usprawnioneJeep odmłodził swoje flagowe modele. Dodano systemy wspomagające podjazd pod górę (i zjazd ze wzniesienia - 6 zaprogramowanych prędkości) oraz układ ograniczający zarzucanie holowanej przyczepy. Znacząco poprawiono też parametry benzynowej jednostki 4.7, ale nie występuje ona w polskiej gamie. Nową ofertę uatrakcyjnia też poprawiona stylistyka nadwozia oraz kokpitu.JEEP Wrangler Unlimited J8 - dla wojskaWrangler na wojennej ścieżcePojazd bazuje na odmianie Unlimited, ale ma wzmocnioną ramę, dzięki czemu ładowność wzrosła do 1339 kg. Auto występuje jako 2- lub 4-drzwiowe, może też zostać opancerzone. Sprężyny z tylnego zawieszenia zastąpiono resorami piórowymi. Seryjny snorkel podnosi głębokość brodzenia do 762 mm. Pod maską J8 pracuje turbodiesel 2.8/158 KM (połączony z 5-biegową przekładnią automatyczną).
Nowości Jeepa
JEEP CherokeeSzykuje się zmiana warty Na początku 2008 r. w salonach Jeepa (również polskich) pojawi się całkowicie nowy Cherokee.