Oferowane elementy do modernizacji nadwozia i wnętrza dostępne są także w Polsce (w przedstawicielstwie w Cieszynie). Akcesoria stylizacyjne do Skody mają w swojej ofercie również inne firmy - np. Kamei, która zajmuje się wieloma markami. Bez większych problemów modyfikacji można też poddać silniki z doładowaniem (1.8T i TDI). Na rynku dostępne są tzw. chipy, które ingerując w elektronikę, zmieniają parametry silnika. Takie rozwiązania oferuje np. MTM, Chiptronic czy VTG. Chiptuning może podnieść moc silnika nawet o 35 KM. Właściciele aut z innymi jednostkami napędowymi muszą w bardziej pracochłonny sposób próbować poprawić osiągi auta. Do popularniejszych rozwiązań należy np. zmiana układu wydechowego. Wiele firm oprócz ozdobnych tłumików końcowych i nakładek oferuje kompletne wydechy - z kolektorem i tłumikiem środkowym. Do takich można zaliczyć np. Ulter Sport, Michael, Remus czy Jetex. Poza układem wydechowym modyfikuje się też dolotowy - najczęściej zmiany polegają na założeniu sportowego wkładu filtra powietrza. Takie oferują niemal wszystkie specjalistyczne firmy - K&N, Raid hp. Znacznie trudniej spotkać pełen zestaw montażowy pozwalający na umieszczenie filtra w odpowiednim miejscu komory silnika. Łatwo w Skodach wymienić zawieszenie - oferują je niemal wszystkie znane firmy, np. Monroe, Eibach, H&R, Sachs, Koni, Bilsetin czy KW. Większość z nich ma w swojej ofercie pełne zestawy (kolumny resorujące, amortyzatory i sprężyny) i same sprężyny obniżające zawieszenie. Przewidziano zarówno elementy nieregulowane, jak i z możliwością korekty wysokości i sztywności. Całości dopełniają sportowe alufelgi i szersze opony o obniżonym profilu. Bardzo dużo firm oferuje obręcze ze stopów lekkich, np.: OZ, AZE, Rondelu, Rial, Keskin, Dotz czy Dezent. Odpowiednie sportowe ogumienie kupić można u niemal każdego producenta opon.
Do Skody bez młotka
Bardzo popularne Skody okazują się ciekawą bazą do tuningu. Dowodem jest oferta niemieckiej firmy Milotec, która profesjonalnie zajmuje się upiększaniem wszystkich modeli tej marki.
Auto Świat
Do Skody bez młotka