Logo

Latarka do samochodu - jaką wybrać?

  • Latarki warsztatowe są mniej lub bardziej uniwersalne - jedne przydadzą się tylko przy naprawie samochodu, a inne można nosić w kieszeni i używać przy różnych okazjach
  • Im latarka lepiej świeci, tym krócej - warto nauczyć się czytać materiały reklamowe pod tym kątem
  • Latarka do regularnego użytku podczas napraw musi mieć klosz odporny na zarysowania i obudowę odporną na działanie olejów i smarów
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Latarka uniwersalna przeznaczona do codziennego użytku powinna być mała i w miarę lekka, ale z kolei latarka warsztatowa może mieć dowolny rozmiar i masę. Wielkość i masa latarki ma jednak zasadniczy wpływ na jej osiągi: o ile są dostępne malutkie latarki, które gwarantują (przynajmniej przez chwilę) doskonałe oświetlenie na dystansie nawet kilkunastu-kilkudziesięciu metrów, to już nie ma małych latarek, które świecą dobrze i długo. Duża latarka do samochodu może mieścić duży akumulator i działać długo na jednym ładowaniu, a ponadto duża obudowa dobrze rozprasza ciepło. A zatem: albo, albo.

Udostępnij:
Autor Maciej Brzeziński
Pasjonat technologii, prywatnie także zapalony kolarz
Pokaż listę wszystkich publikacji
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium