Jak co roku już na początku grudnia wielkie koncerny zaczynają powoli odsłaniać swoje tajemnice. Do sklepów w całej Europie trafiają pierwsze nowe modele samochodowego sprzętu audio, przygotowane na sezon 2008. Pierwsze nowości to zazwyczaj sprzęt najbardziej przystępny cenowo. Łatwiej go zaprojektować i dokładnie sprawdzić, zanim trafi na półki sklepów. Droższe, bardziej zaawansowane konstrukcje projektuje się i testuje znacznie dłużej - nic tak nie doskwiera, jak wpadka w prestiżowym, droższym urządzeniu. Żaden z markowych producentów nie może sobie na to pozwolić. Stąd dozowanie emocji związanych z kolekcjami nowej generacji potrwa aż do wakacji. Co kilka tygodni producenci będą prezentować kolejne nowości. Strategia została też przemyślana z punktu widzenia specjalistów od marketingu. Łatwiejpodtrzymać zainteresowanie konsumentów, prezentując nowinki w regularnych odstępach czasu.

Na początek tanie radioodtwarzacze CD