Model 911 Targa zadebiutował w 2014 roku w odmianie 4 i 4S. Teraz Porsche pokazuje wariant najmocniejszy – 4 GTS – jego silnik ma moc 430 KM (dodano 30 KM).

Nowość z Detroit na napęd na 4 koła (stąd czwórka przed literami GTS), a w standardowym wyposażeniu 20-calowe obręcze kół oraz sportowy układ wydechowy.

911-tka Targa 4 GTS osiąga 300 km/h, a przyspieszenie do „setki" trwa zaledwie 4,3 sekundy.

Porsche Cayenne Turbo S to topowa odmana SUV-a Porsche. Pod maską ma wbudowany silnik V8 o zwiększonej do 570 KM mocy (dodano 20 KM).

Najmocniejsza odmiana Cayenne osiąga 284 km/h (prędkość ograniczono elektronicznie), a do „setki" przyspiesza w 4,1 sekundy.

Wyróżnikiem Cayenne Turbo S są m.in. 21-calowe koła oraz ceramiczne hamulce (w standardzie). Podobnie jak inne wersje Cayenne, wersja Turbo S ma napęd na obie osie.

Porsche nie bez powodu wybrało salon samochodowy w Detroit na miejsce światowej prezentacji swoich dwóch nowości. USA jest bardzo ważnym rynkiem dla firmy z Zuffenhausen – trafia tam co czwarte wyprodukowane Porsche. W 2014 roku w USA sprzedano 47 tys. różnych modeli Porsche.

Amerykanie, mimo drastycznych ograniczeń prędkości, (w większości stanów do 96 km/h) kochają samochody z mocnymi i bardzo mocnymi silnikami. Najchętniej kupowane tam modele Porsche, BMW czy Mercedesów to topowe wersje z silnikami 300-400-konnymi.