Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Porsche 911

Porsche 911

Porsche 911 kontra BMW M4 i Nissan GT-R - trio z biturbo
Testy nowych samochodów

Porsche 911 kontra BMW M4 i Nissan GT-R - trio z biturbo

Wojciech Modest Amaro ma nowy samochód
Aktualności

Wojciech Modest Amaro ma nowy samochód

Wojciech Modest Amaro odebrał nowy samochód
Aktualności

Wojciech Modest Amaro odebrał nowy samochód

Słynny szef kuchni – Wojciech Modest Amaro - odebrał kluczyki do najnowszego Porsche 911 Carrera S. Ambasador marki Porsche w Polsce jest jednym z pierwszych użytkowników odnowionej „911-ki” na naszych drogach.

Porsche 911 Turbo - jeszcze więcej pary w bestii
Testy nowych samochodów

Porsche 911 Turbo - jeszcze więcej pary w bestii

Nowe Porsche 911 Turbo ma o 20 KM więcej niż poprzednik, czyli 540 KM, a w wersji S – 580 KM

Auta marzeń z lat 90. - Honda NSX kontra Ferrari F355 GTS i Porsche 911 Targa
Youngtimer

Auta marzeń z lat 90. - Honda NSX kontra Ferrari F355 GTS i Porsche 911 Targa

Honda NSX, Ferrari F355 i Porsche 911 pobudzały wyobraźnię dzieciaków grających w latach 90. w symulację „Need for Speed”. Czy auta marzeń z tamtych lat są tak dobre, jak je sobie wówczas wyobrażaliście? Zamieniliśmy dżojstik na kierownicę i sprawdziliśmy to w realu!

Nowe Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S - zdjęcia i informacje
Aktualności

Nowe Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S - zdjęcia i informacje

Na początku 2016 roku, podczas targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit, Porsche zaprezentuje topowe modele serii 911, czyli 911 Turbo oraz 911 Turbo S. Samochody dysponują teraz o 20 KM mocniejszym silnikiem, mają bardziej wyrazisty design oraz rozbudowane wyposażenie. Od chwili premiery oba będą dostępne w wersjach coupe i kabriolet.

Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S: liftingu ciąg dalszy
Aktualności

Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S: liftingu ciąg dalszy

Na początku 2016 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit Porsche zaprezentuje modele 911 Turbo i Turbo S po modernizacji. Ich sprzedaż w nadwoziach coupe oraz kabriolet rozpocznie się pod koniec stycznia.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Porsche 911 Carrera S - Grzeczniejsze znaczy lepsze?
Testy nowych samochodów

Porsche 911 Carrera S - Grzeczniejsze znaczy lepsze?

Poddane liftingowi Porsche 911 ma doładowany silnik, który może nie brzmi tak dobrze, jak jednostka wolnossąca, ale jest oszczędniejszy

Porsche 911 Targa 4 GTS - zbudowane ze wszystkiego co najlepsze
Testy nowych samochodów

Porsche 911 Targa 4 GTS - zbudowane ze wszystkiego co najlepsze

Gdybyśmy posłużyli się terminologią sommelierów, Porsche 911 targa 4 GTS to kupaż, czyli wytwór z różnych szczepów, zmieszanych po to, żeby uzyskać idealny smak. W tym Porsche jest coś dla ucha, coś dla oka i coś dla ducha

Porsche 911 targa 4 GTS - zbudowana ze wszystkiego, co najlepsze
TV

Porsche 911 targa 4 GTS - zbudowana ze wszystkiego, co najlepsze

Gdybyśmy posłużyli się terminologią sommelierów, targa 4 GTS to kupaż, czyli wytwór z różnych szczepów, zmieszanych po to, żeby uzyskać idealny smak. W tym Porsche jest coś dla ucha, coś dla oka i coś dla ducha.

Porsche 911 - poprawianie ideału (Frankfurt 2015)
Premiery

Porsche 911 - poprawianie ideału (Frankfurt 2015)

Porsche 911 po face liftingu ujrzało światło dzienne na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, gdzie z zainteresowaniem oblegały go tłumy dziennikarzy. Fakt, że stał obok koncepcyjnego Porsche Mission E, miał na to tylko częściowy wpływ.

Ford Mustang i 6 innych marzeń
Testy

Ford Mustang i 6 innych marzeń

Nareszcie! W salonach Forda w Polsce można już oficjalnie zamawiać nowego Mustanga. Żadne inne auto nie oferuje tak dużej mocy w tak atrakcyjnej cenie. Ale nie wszyscy w redakcji skusiliby się na tego sportowca...

Porsche 911 po face liftingu - pierwsze zdjęcia i film
Premiery

Porsche 911 po face liftingu - pierwsze zdjęcia i film

Porsche 911 ma ponadczasową sylwetkę, która nie chce się starzeć. Mimo to nawet w przypadku tego modelu face lifting jest nieunikniony. W oczekiwaniu na premierę, która będzie miała miejsce już za tydzień we Frankfurcie, możemy podziwiać pierwsze zdjęcia odświeżonej 911.

Porsche Cayman GT4, 911 GT3 i 911 GT3 RS - czyste szaleństwo
Testy nowych samochodów

Porsche Cayman GT4, 911 GT3 i 911 GT3 RS - czyste szaleństwo

Porsche powiększa swoją rodzinę modeli spod znaku GT. Do Porsche 911 GT3 dołączył jeszcze bardziej rasowy i surowy 911 GT3 RS, któremu bliżej do samochodu wyścigowego niż drogowego. A to nie koniec, bo na rynku pojawił się niedawno Cayman GT4, będący pierwszym modelem spoza rodziny 911 oznaczonym symbolem GT. Zobaczmy więc, co potrafi to sportowe trio.

Wielkie złe turbo - Porsche 911 Turbo 3.0
Oldtimer

Wielkie złe turbo - Porsche 911 Turbo 3.0

„W granicznych rewirach jest krytycznie” – to opinia z 1975 r. Wówczas najmocniejsza „911-ka” budziła mieszaninę podziwu i lęku. Jak niebezpieczna jest w rzeczywistości?

Porsche 911 GT3: Do bicia rekordów na torze
Testy nowych samochodów

Porsche 911 GT3: Do bicia rekordów na torze

W 3,5 sekundy do „setki”, prędkość maksymalna 315 km/h, a do tego 475-konny bokser i napęd na tylne koła. Takimi parametrami wyróżnia się Porsche 911 GT3 – seryjne auto zbudowane z myślą o jeździe po torach wyścigowych

Porsche 911 GT3 - Auto do bicia rekordów okrążeń
Testy nowych samochodów

Porsche 911 GT3 - Auto do bicia rekordów okrążeń

3,5 sekundy do „setki”, prędkość maksymalna 315 km/h, a do tego 475-konny bokser i napęd na tylne koła. Takimi parametrami dysponuje Porsche 911 GT3 – seryjne auto zbudowane z myślą o jeździe po torach wyścigowych.

Porsche 911 GT3 - Stworzone na tor
Testy nowych samochodów

Porsche 911 GT3 - Stworzone na tor

3,5 sekundy do „setki”, prędkość maksymalna 315 km/h, a do tego 475-konny bokser i napęd na tylne koła. Takimi parametrami dysponuje Porsche 911 GT3 – seryjne auto zbudowane z myślą o jeździe po torach wyścigowych.

Porównanie: Mercedes-AMG GT S kontra Porsche 911 Turbo
Testy nowych samochodów

Porównanie: Mercedes-AMG GT S kontra Porsche 911 Turbo

Stuttgart nie ukrywa, że jego najnowsze sportowe dzieło ma konkurować z Porsche. Tak, Mercedes-AMG GT bardz o prosił się o to porównanie. W takim razie nie ma sprawy!

Porsche 911 nr 5 odnalezione w USA
Aktualności

Porsche 911 nr 5 odnalezione w USA

W USA odkryto Porsche 911 z numerem 5. To najstarsza 911-tka, jaka się zachowała do tej pory.

Wojciech Modest Amaro odbiera nowe Porsche 911 Targa 4S
Aktualności

Wojciech Modest Amaro odbiera nowe Porsche 911 Targa 4S

Wojciech Modest Amaro, jeden z najwybitniejszych polskich kucharzy i ambasador marki Porsche w Polsce odbiera nowe Porsche 911 Targa 4S

Porsche 911 Carrera 4 GTS - Kusi na każdym kilometrze
TV

Porsche 911 Carrera 4 GTS - Kusi na każdym kilometrze

Moc 430 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4 s, prędkość maksymalna 302 km/h, a do tego superprowadzenie oraz rasowy dźwięk wydobywający się z silnika i wydechu. Wszyscy niech uważają: nadjeżdża 911 Carrera 4 GTS!.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.