Największe zmiany można zaobserwować z przodu pojazdu, który dostosowano do najnowszej linii stylistycznej marki. Auto otrzymało: inny grill, większe logo, przeystylizowany zderzak i światła do jazdy dziennej w technologii LED.
We wnętrzu miejsce analogowego prędkościomierza zajął cyfrowy wskaźnik z modelu Megane (do tej pory Fluence miał analogowe wskaźniki). Ponadto, samochód wyposażony jest w elektroniczny hamulec postojowy, a w bogatszych wersjach w system multimedialny z ekranem dotykowym.
W Polsce Renault Fluence jest oferowany z dwoma silnikami benzynowymi: 1.6 o mocy 110 KM i 2.0 o mocy 140 KM. Gama jednostek wysokoprężnych obejmuje nowy silnik 1.6 dCi, generujący 130 KM, oraz jednostkę 1.5 dCi w dwóch wariantach mocy: 90 lub 110 KM. Mocniejsza wersja za dopłatą jest dostępna z dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów EDC.
Renault Fluence jest produkowane w Korei, Turcji, Rosj,i Argentynie i Indiach, a jego sprzedaż odbywa się w ponad osiemdziesięciu krajach światach. Auto na rynki europejskie jest produkowane w tureckim zakładzie Oyak-Renault w Bursie.
Nowe Renault Fluence – cennik:
Galeria zdjęć
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)
Renault Fluence po liftingu (ceny)