S 400 Hybrid to połączenie silnika benzynowego V6 z kompaktowym modułem hybrydowym. Rozwiązanie to czyni z Mercedesa ekonomiczną, luksusową limuzynę z napędem benzynowym. S 400 Hybrid to także niska emisja CO2. Pierwsi nabywcy odbiorą samochody 26 czerwca.

“Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że S 400 Hybrid spotkał się z tak dobrym przyjęciem ze strony klientów. Oczekujemy dalszego wzrostu jego popularności, kiedy nabywcy przekonają się sami, po wykonaniu jazdy próbnej, w jak mistrzowski sposób udało się w modelu S 400 Hybrid połączyć przyjemność z jazdy z odpowiedzialnością za środowisko naturalne - mówi Dr Klaus Maier, wiceprezes ds. sprzedaży i marketing w Mercedes-Benz Cars.

Mercedes-Benz wykonał krok na drodze do elektryfikacji pojazdów samochodowych opracowując specjalną technologię baterii litowo-jonowej wysokiego napięcia, która jest sercem opartego na koncepcji modułowej, wykonanego z lekkich materiałów, wysokowydajnego i odznaczającego się małymi rozmiarami układu hybrydowego napędzającego S 400 Hybrid.

Mercedes-Benz pokazał nową generację aut Klasy S podczas kwietniowego Salonu Samochodowego w Szanghaju. Auto odznaczaja się jeszcze bardziej dynamiczną stylistyką, wyższym poziomem komfortu, a także dobrym wyposażeniem w zakresie bezpieczeństwa. Dzięki temu poddany gruntownej modernizacji, cieszący się uznaniem samochód jest wyznacznikiem postępu. Od wprowadzenia na rynek jesienią 2005 r., obecna wersja Klasy S sprzedała się w ilości ponad 270 tys. sztuk.

Dzięki temu flagowy model marki Mercedes-Benz jest światowym liderem sprzedaży w segmencie sedanów klasy premium. Co więcej, Klasa S zdołała, pomimo perspektywy rychłej wymiany modelu, obronić swoją pozycję światowego lidera rynku w pierwszych miesiącach tego roku. Prezentowana luksusowa limuzyna cieszy się szczególną popularnością w Chinach, którą są obecnie największym rynkiem zbytu Klasy S. Następne w kolejności są Stany Zjednoczone i Niemcy.