Logo
Test Renault Megane po liftingu

Test Renault Megane po liftingu

Obecna generacja Renault Megane doczekała się drugiego liftingu. Oprócz zmian stylistycznych upodabniających pojazd do innych modeli Renault nie zabrakło również nowości w technice

Renault Megane
Zobacz galerię (8)
Auto Świat
Renault Megane

Odnowione Megane ma teraz większe eliptyczne reflektory zachodzące na nadkola, a LED-owe dzienne światła przeniesiono z głównych lamp na zderzak. Zresztą zderzak też jest nieco inny, tak jak i maska zwieńczona większym logo. Efekt wizualny wprowadzonych zmian jest jak najbardziej udany. Auto ma bardziej wyrazisty wizerunek i może się podobać kierowcom, którzy cenią usportowiony design.

Wnętrze samochodu wykończono materiałami wysokiej jakości (w wersji Bose standardem jest materiałowo-skórzana tapicerka), pozycja za kierownicą okazuje się wygodna, a fotele komfortowe. Jednak lepsza mogłaby być przestronność na tylnej kanapie, a małe przyciski na desce rozdzielczej utrudniają obsługę urządzeń pokładowych w trakcie jazdy.

Pod maską testowanego modelu pracował nowy 132-konny benzyniak. Do tej pory taka moc była uzyskiwana przez jednostkę o pojemności 1.4. Teraz wystarczy doładowany motor 1.2. Trzeba przyznać, że uzyskana moc jest dość duża jak na hatchbacka klasy kompakt. Tym bardziej, że nie mamy w tym przypadku do czynienia z usportowioną wersją.

Szczegóły dotyczące prowadzenia pojazdu, pracy silnika oraz wyposażenia w Auto Świecie nr 3/2014.

Renault Meganewe Frankfurcie

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji