Nie posiada on bowiem w swoim wyposażeniu ESP, brak także systemu przypominającego o konieczności zapięcia pasów bezpieczeństwa
W raporcie ADAC podkreślono jednak, że w porównaniu z poprzednimi testami modelu BS6, który przeprowadzono w 2007 roku, dokonano już znacznego postępu. Jednak wciąż auto to odbiega od nowych standardów europejskich. Podczas czołowego zderzenia uległa uszkodzeniu podłoga, a deska rozdzielcza przemieściła się do wnętrza kabiny pasażerskiej, co stworzyło poważne zagrożenie dla pasażerów. Także przemieściły się pedały. Ryzyko stwarza też koło kierownicy, w którym zagrożenie stwarza nieodpowiednio umieszczona poduszka powietrzna.
O wiele lepiej wygląda to przy zderzeniu bocznym
Stabilne boczne słupki nadwozia zatrzymały przemieszczanie się bariery do środka pojazdu. Duże boczne poduszki powietrzne odpowiednio ochraniają głowę i górne części ciała podróżnych. Zła jest ochrona okolic brzucha. ADAC zalecił producentowi wzmocnienie kabiny oraz zamontowanie systemu stabilizacji. Słabszymi elementami są progi drzwiowe, słupki A, płyty w okolicach podłogi, pedały, okolice kolan.