Logo

Volvo XC40 T3 i Volvo XC40 T5 Recharge - które jeździ lepiej, a które oszczędniej?

Hybrydy plug-in stają się coraz bardziej popularne, bo pozwalają cieszyć się jazdą w trybie elektrycznym, a jednocześnie nie powodują, że jesteśmy skazani na wciąż zbyt skromną infrastukturę do ładowania „elektryków”. Jeśli akumulator trakcyjny nie zostanie naładowany z zewnętrznego źródła, można takim autem jeździć jak normalną hybrydą, tankując wyłącznie benzynę. Brzmi kusząco? Tak, ale taki pomysł na napęd ma też kilka poważnych wad - stosunkowo skromny zasięg „na prądzie”, wyraźnie wyższą masa niż w zwykłych benzyniakach czy nawet hybrydach, no i oczywiście wysoką cenę… Czy warto dopłacać za modną technologię, czy może wciąż lepiej zostać przy zwykłym benzyniaku?

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu