A jeśli jadą we dwójkę, mogą złożyć kanapę, powiększyć bagażnik do 1100 l i zabrać całkiem obszerny ekwipunek. Jakość wykończenia nadwozia – jak zwykle w Audi – wzorowa. W testowanym egzemplarzu dodatkową atrakcję stanowiły ksenonowe reflektory z diodowymi światłami do jazdy dziennej (3700 zł).Słabsza wersja 2-litrowego TDI (140 KM) oferowana jest z napędem na przednie koła. Łatwo wchodzący na obroty silnik i sprężyście zestrojone zawieszenie zachęcają do dynamicznej jazdy, ale ze sportowymi ambicjami raczej nie warto przesadzać. Wystarczy powiedzieć, że Sportback prowadzi się bardzo przyjemnie i bezpiecznie, a gdyby jego naturalnego talentu do zwinnego pokonywania zakrętów było za mało, pomocą zawsze służy ESP (2200 zł). Cena auta z 6-biegową skrzynią manualną, radiem z 10 głośnikami i 17-calowymi alufelgami po korekcie kursowej jest nieco korzystniejsza, ale za wiele niezbędnych elementów trzeba jednak dopłacić.