X6 zachowuje się na zakrętach neutralnie, a zgrabny tył coupé lekko pokonuje łuk. X6 jest lżejsze od X5 o ok. 50-70 kg i na torze testowym prowadzi się o wiele zwinniej. Pomagają mu w tym: obniżony środek ciężkości, zwiększony rozstaw kół i optymalne, 20-calowe ogumienie - 275/40 z przodu i 315/35 z tyłu (seryjnie: 250/55 ZR 19). Dobre właściwości jezdne będą dużym plusem X6. Minus tego SUV-a i coupé w jednym wynika z jego charakterystycznej cechy: opadającej linii dachu. O ile miejsca z tyłu wystarcza, o tyle wsiadanie jest niewygodne, a niska pozycja siedząca zmusza do mocnego zginania kolan. Kto chce mieć piękne auto, ten musi trochę pocierpieć. Ceny (w Niemczech) zaczną się od ok. 55 tys. euro.
Galeria zdjęć
BMW X6 - SUV na sportowo
BMW X6 - SUV na sportowo
BMW X6 - SUV na sportowo
BMW X6 - SUV na sportowo