Auto Świat Testy Testy nowych samochodów BMW X6 - SUV na sportowo

BMW X6 - SUV na sportowo

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Do seryjnego wyposażenia X6 należeć ma - oprócz obowiązkowych: układu kontroli stabilności DSC i napędu na 4 koła xDrive - także DPS (Dynamic Performance Control). Ten dynamiczny dyferencjał na tylnej osi nie eliminuje wprawdzie działania praw fizyki, ale zwiększa bezpieczeństwo i przyjemne wrażenia z jazdy.

BMW X6 - SUV na sportowo
Zobacz galerię (4)
Auto Świat
BMW X6 - SUV na sportowo

X6 zachowuje się na zakrętach neutralnie, a zgrabny tył coupé lekko pokonuje łuk. X6 jest lżejsze od X5 o ok. 50-70 kg i na torze testowym prowadzi się o wiele zwinniej. Pomagają mu w tym: obniżony środek ciężkości, zwiększony rozstaw kół i optymalne, 20-calowe ogumienie - 275/40 z przodu i 315/35 z tyłu (seryjnie: 250/55 ZR 19). Dobre właściwości jezdne będą dużym plusem X6. Minus tego SUV-a i coupé w jednym wynika z jego charakterystycznej cechy: opadającej linii dachu. O ile miejsca z tyłu wystarcza, o tyle wsiadanie jest niewygodne, a niska pozycja siedząca zmusza do mocnego zginania kolan. Kto chce mieć piękne auto, ten musi trochę pocierpieć. Ceny (w Niemczech) zaczną się od ok. 55 tys. euro.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:NoweBMW X6
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków