Poza tym za Citroenem C6 przemawia superkomfortowe, hydropneumatyczne zawieszenie, które specjalnie dla tego modelu zostało uzupełnione o sterowane elektronicznie amortyzatory ze zmienną siłą tłumienia. Również pod względem przestronności wnętrza nikt nie powinien mieć zastrzeżeń. Jedyny minus Citroena C6 to wielkość bagażnika - 421 l to jak na tę klasę auta stanowczo za mało. Czy są jeszcze jakieś powody, by poważnie pomyśleć o Citroenie C6? Tak, przede wszystkim silnik 2.2 HDi ze standardowym filtrem cząstek stałych (oczyszczającym spaliny z sadzy).

Dzięki temu, że najmniejszy silnik Citroena C6 występuje tylko z 6-biegową, manualną skrzynią, pod względem osiągów nie zauważymy większych różnic w porównaniu z mocniejszym dieslem 2.7 V6 (do "setki" auto przyspiesza o 0,6 s gorzej), a samochód jest nawet oszczędniejszy (2.7 pali średnio 8,7 l/100 km). Oprócz lepszej ekonomiczności przemawia za nim cena - z 4-cylindrowym turbodieslem auto kosztuje już od 180 tys. zł (choć nasze testowe było dużo droższe), a 2.7 HDi przynajmniej o 23 tys. więcej.Wersja Exclusive ma za to pełne wyposażenie, m.in.: kierunkowe biksenony, 3-strefową klimatyzację, system audio.