Zmiany dokonane w Hondzie CB 600F Hornet można określić jako czysto kosmetyczne. Jednak dzięki nim jeden z najbardziej znanych „golasów” (naked bike) klasy średniej wygląda jeszcze dynamiczniej. Konstrukcyjnie Hornet pozostał niezmieniony, retuszom poddano tylko owiewki, lampy i zestaw wskaźników.

Ostatni element nowoczesnym wzornictwem podkreśla zaawansowanie techniczne tego modelu. Silnik Hondy to zdławiona do 105 KM jednostka z supersporta CBR 600RR.

Jej charakter zmienia się po przekroczeniu 7 tys. obr./min. – na początku zachowuje się spokojnie, a później budzi się prawdziwy „dzikus”. Odkrywanie tej drugiej, agresywniejszej strony jest bezpieczne, gdyż motocykl wyposażono w stabilne podwozie (ma możliwość regulacji).

Dzięki temu Hornet świetnie nadaje się do codziennej jazdy, a kiedy trzeba, pozwala poszaleć. Niestety, mała owiewka utrudnia długą jazdę z prędkością ponad 130 km/h. Dlatego motocykl ten najlepiej sprawdza się podczas jazdy miejskiej.