Tym samym słuszne są aspiracje producenta, sięgające klasy premium, także za sprawą wymiarów. Seryjnie w każdym 4-drzwiowym coupé są 4 pełnowartościowe fotele. We wnętrzu jest dużo miejsca dla pasażerów oraz na bagaż. Niestety, bagażnik jest dość niski. Punktem wyjścia dla CC jest Passat w wersji Sportline, ale nowy model ma bogatsze wyposażenie. Na życzenie można dokupić m.in. adaptacyjne zawieszenie, Lane Assist – ostrzegający o zjeżdżaniu z pasa, Front Assist – skracający drogę hamowania, czy aktywny tempomat. Pod maskę trafią silniki benzynowe 1.8 TSI (160 KM) i 3.6 V6, z seryjnym napędem na 4 koła 4Motion (300 KM), oraz diesel 2.0 TDI (140 KM). Później dołączą jeszcze 2 jednostki: TSI (200 KM) i TDI (170 KM).W Polsce auto pojawi się w czerwcu. Najtańsze będzie kosztować ok. 108 tys. zł. PodsumowanieJeśli prowadzisz własny biznes, masz dochody powyżej średniej i chcesz się wyróżnić, to Passat CC jest właśnie dla ciebie. Przynajmniej według producenta. A to wszystko za przystępną cenę.
Passat CC aspiruje do klasy premium
Widać to doskonale we wnętrzu auta. Bez problemu rozpoznajemyw Passacie CC rękę inżynierów z Wolfsburga, ale w czasie jazdy czujemy się prawie jak w pochodzącym z Ingolstadt Audi.