Po wprowadzeniu normy Euro 5 najmocniejsza wersja diesla 1.6 HDI montowanego w Peugeocie Partnerze Tepee osiąga moc 112 KM i standardowo jest wyposażona w filtr cząstek stałych FAP.
Jednak mimo mocy wyższej o 3 KM poprawę osiągów trudno zauważyć. Nie czuliśmy się jednak rozczarowani, bo auto porusza się bardzo sprawnie i zużywa przy tym niezbyt duże ilości paliwa (średnio w teście 6,5 l/100 km).
Nowością, w którą wyposażono testowy egzemplarz, jest system Grip Control, poprawiający trakcję na nawierzchniach o ograniczonej przyczepności. Jeden z pięciu trybów pracy tego układu wykorzystującego ESP (m.in. śnieg, piasek, deszcz) wybiera się za pomocą pokrętła umieszczonego na kokpicie.
Rozwiązanie to uczyniło Peugeota Partnera Tepee jeszcze bardziej funkcjonalnym autem, chociaż i bez niego „francuz” wypada pod tym względem bardzo korzystnie. Mimo że ma tylko 4380 mm długości, oferuje ogromny bagażnik (pojemność 675 l mierzona do linii okien) i obszerne wnętrze.
Miejsca jest tak dużo, że nad głowami zainstalowano szeroką półkę. Nie brakuje innych schowków, ale szkoda, że w standardzie nie zabudowano przestrzeni między przednimi fotelami.