Napęd na tylne koła przekazuje 8-stopniowy "automat" ZF. Każdy egzemplarz robiony jest na indywidualne zamówienie, a producent zapewnia, że spełni nawet najbardziej oryginalne życzenia nabywcy, oczywiście pod warunkiem, że mieszczą się one w granicach zdrowego rozsądku. Oznacza to, że klient decyduje prawie o każdym detalu wyposażenia. A jest w czym wybieraç: skóra najwyższej jakości ze specjalnych hodowli (pastwiska bez drutów, o które zwierzęta mogłyby się pokaleczyć), profilowane fotele regulowane elektrycznie, podgrzewane i wentylowane, z funkcją masażu. Do tego drewno fornirowane (w każdym aucie z tego samego drzewa, dzięki czemu zachowuje identyczny wzór słojów i kolorystykę) oraz 12 kolorów nadwozia.
Ciekawostka: lakierowanie zajmuje 7 dni i składa się z pięciu procesów – od zabezpieczenia antykorozyjnego, poprzez podkład, farbę właściwą i dwie warstwy lakieru przezroczystego, z ręcznym szlifowaniem pomiędzy nakładaniem każdej z powłok, aż po 5-godzinne ręczne polerowanie finalne.
Wreszcie elektronika wpływająca na komfort i bezpieczeństwo. Są to m.in. systemy: kontroli stabilności (Dynamic Stability Control i Anti-Roll Stabilization), kontroli trakcji, hamowania na zakrętach, ostrzegania o niezamierzonym zjechaniu z pasa ruchu (Lane Departure Warning), aktywny tempomat Stop&Go, który utrzymuje nie tylko stałą prędkość, lecz także bezpieczną odległość od auta poprzedzającego, zwiększając lub zmniejszając tempo Ghosta aż do całkowitego zatrzymania oraz ponownego ruszania, jeśli ruch (np. w korku) stanie się bardziej płynny. Samochód może być również wyposażony w: wyświetlacz na szybie przedniej (Head-up), aktywne reflektory dopasowujące strumień światła do warunków drogowych oraz kamerę Night Vision poprawiającą widoczność w nocy.
Proces produkcji modelu trwa minimum 20 dni i obejmuje ponad 2 tys. czynności wykonywanych przez 60 wykwalifikowanych pracowników. Auto można już zamawiać.