Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Toyota C-HR Neon Lime – więcej się nie da | TEST

Toyota C-HR Neon Lime – więcej się nie da | TEST

Autor Piotr Burchard
Piotr Burchard

Przyciągający spojrzenia kolor i bogate wyposażenie – to najnowsze wcielenie hybrydowej Toyoty C-HR. Dzięki drobnym dodatkom, ten chętnie kupowany wygląd zyskał na atrakcyjności.

Toyota C-HR Hybrid Neon LimeŹródło: Auto Świat / Piotr Burchard
  • Dzięki hybrydowemu napędowi auto spala w mieście 4 l/100 km
  • Przy zakupie wersji Neon Lime otrzymujemy także zestaw audio do wykorzystania poza autem

Rzeczywiście musimy przyznać, że limonkowa zieleń C-HR-a ma w sobie coś z neonu. W połączeniu z dachem i lusterkami w kolorze czerni fortepianowej, czarnymi nadkolami i matowoczarnymi 18-calowymi alufelgami przykuwa wzrok przechodniów i innych kierowców. Ciekawa kolorystyka potęguje tylko wrażenie, jakie robi najbardziej odważna pod względem wyglądu Toyota ostatnich lat (no, może poza wodorowym modelem Mirai). W środku skóra połączona z alcantarą i fortepianowa czerń listwy na desce rozdzielczej – pod względem wykończenia tej wersji C-HR-a niczego nie można zarzucić. 

Toyota C-HR Hybrid Neon Lime – styl czy funkcjonalność?

Pod względem przestronności auto zapewnia przyzwoite warunki podróżowania dla czterech osób. Tym siedzącym z tyłu, którzy korzystają w trakcie jazdy ze smartfonów czy tabletów na pewno nie będzie przeszkadzało światło wpadające z zewnątrz. Po pierwsze dlatego, że tylne szyby są przyciemniane, po drugie z powodu małej ich powierzchni. Ale taka uroda C-HR-a ma też drugą twarz: w mieście, przy skręcie w prawo, trzeba wcześniej bacznie patrzeć w lusterka, bo gdy zaczniemy już manewr przez wąskie tylne okna wiele nie zobaczymy. W manewrowaniu na parkingu pomaga nam standardowa kamera cofania, więc tu problemu nie ma. Podstawowym rewirem dla hybrydowej Toyoty CH-R, także ze względu na kompaktowe wymiary, jest zresztą miasto. Na zatłoczonych ulicach auto spaliło około 4 l/100 km, a to dobry wynik. Na trasie apetyt na paliwo będzie oczywiście większy.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Wersja Neon Lime powered by JBL jest dostępna wyłącznie z napędem hybrydowym i jest to najdroższy i najlepiej wyposażony model z gamy C-HR-a: kosztuje 139 900 zł. Poza systemem antykradzieżowym (995 zł) do tej odmiany crossovera Toyoty nie można już nic dodatkowego zamówić. Oprócz wyposażenia samochodu, na które składa się m.in.: profesjonalny system nagłośnienia JBL, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, komplet świateł w technologii LED, pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego Toyota Safety Sense czy inteligentny system automatycznego parkowania (S-IPA) dostaniemy także pakiet 360° Music Experience składający się z wodoszczelnych słuchawek, dokanałowych JBL Endurance Dive-in-ear, składanych słuchawek JBL Tune 600BTN, bezprzewodowego głośnika JBL Pulse 3 oraz 6-miesięcznej darmowej subskrypcji serwisu muzycznego Deezer.

Toyota C-HR Hybrid Neon Lime - nasza ocena

C-HR w hybrydowej odmianie to auto idealnie sprawdzające się w mieście – oszczędne, ciche, łatwe w parkowaniu. W wersji Neon Lime zwraca na siebie uwagę, a profesjonalny system audio zadowoli nawet wybrednych audiofilów.

Toyota C-HR Hybrid Neon Lime - dane techniczne:

Silnik: typ/cylindry/zawory benz. R4/16 + elektr.
Pojemność skokowa 1798 cm3
Moc maksymalna 122 KM/5000 obr./min.
Maks. moment obrotowy 142 Nm/3600 obr./min.
Prędkość maksymlana 170 km/h
Przyspieszenie 0-50 km/h 3,9 s
Przyspieszenie 0-100 km/h 11,0 s
Elastyczność 60-100/80-120 km/h 6,7 s/8,8 s
Hałas w kabinie przy 50/100/130 km/h 57 dB/66 dB/71 dB
Hamowanie ze 100 km/h (z/g) 35,4 m/35,9 m
Skrzynia biegów/napęd aut. E-CVT/przedni
Średnie spalanie testowe 5,4 l/100 km
Średnie spalanie producenta 4,2 l/100 km
Pojemność zbiornika paliwa 43 l
Pojemność bagażnika 377-1160 l
Długość/szerokość, wysokość 4360/1795/1565 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Opony testowanego egz. 225/50 R 18
Masa własna/ładowność 1484 kg/376 kg
Średnica zawracania 11,2 m
Cena podst. testowanej wersji 139 900 zł
Gwarancja mechaniczna/perforacyjna 3 lata/12 lat
Przeglądy okresowe co 15 tys. km/rok
Cena testowanego egzemplarza 139 900 zł
Piotr Burchard
Powiązane tematy:Toyota
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków