- Dzięki hybrydowemu napędowi auto spala w mieście 4 l/100 km
- Przy zakupie wersji Neon Lime otrzymujemy także zestaw audio do wykorzystania poza autem
Rzeczywiście musimy przyznać, że limonkowa zieleń C-HR-a ma w sobie coś z neonu. W połączeniu z dachem i lusterkami w kolorze czerni fortepianowej, czarnymi nadkolami i matowoczarnymi 18-calowymi alufelgami przykuwa wzrok przechodniów i innych kierowców. Ciekawa kolorystyka potęguje tylko wrażenie, jakie robi najbardziej odważna pod względem wyglądu Toyota ostatnich lat (no, może poza wodorowym modelem Mirai). W środku skóra połączona z alcantarą i fortepianowa czerń listwy na desce rozdzielczej – pod względem wykończenia tej wersji C-HR-a niczego nie można zarzucić.
Toyota C-HR Hybrid Neon Lime – styl czy funkcjonalność?
Pod względem przestronności auto zapewnia przyzwoite warunki podróżowania dla czterech osób. Tym siedzącym z tyłu, którzy korzystają w trakcie jazdy ze smartfonów czy tabletów na pewno nie będzie przeszkadzało światło wpadające z zewnątrz. Po pierwsze dlatego, że tylne szyby są przyciemniane, po drugie z powodu małej ich powierzchni. Ale taka uroda C-HR-a ma też drugą twarz: w mieście, przy skręcie w prawo, trzeba wcześniej bacznie patrzeć w lusterka, bo gdy zaczniemy już manewr przez wąskie tylne okna wiele nie zobaczymy. W manewrowaniu na parkingu pomaga nam standardowa kamera cofania, więc tu problemu nie ma. Podstawowym rewirem dla hybrydowej Toyoty CH-R, także ze względu na kompaktowe wymiary, jest zresztą miasto. Na zatłoczonych ulicach auto spaliło około 4 l/100 km, a to dobry wynik. Na trasie apetyt na paliwo będzie oczywiście większy.
Wersja Neon Lime powered by JBL jest dostępna wyłącznie z napędem hybrydowym i jest to najdroższy i najlepiej wyposażony model z gamy C-HR-a: kosztuje 139 900 zł. Poza systemem antykradzieżowym (995 zł) do tej odmiany crossovera Toyoty nie można już nic dodatkowego zamówić. Oprócz wyposażenia samochodu, na które składa się m.in.: profesjonalny system nagłośnienia JBL, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, komplet świateł w technologii LED, pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego Toyota Safety Sense czy inteligentny system automatycznego parkowania (S-IPA) dostaniemy także pakiet 360° Music Experience składający się z wodoszczelnych słuchawek, dokanałowych JBL Endurance Dive-in-ear, składanych słuchawek JBL Tune 600BTN, bezprzewodowego głośnika JBL Pulse 3 oraz 6-miesięcznej darmowej subskrypcji serwisu muzycznego Deezer.
Toyota C-HR Hybrid Neon Lime - nasza ocena
C-HR w hybrydowej odmianie to auto idealnie sprawdzające się w mieście – oszczędne, ciche, łatwe w parkowaniu. W wersji Neon Lime zwraca na siebie uwagę, a profesjonalny system audio zadowoli nawet wybrednych audiofilów.
Toyota C-HR Hybrid Neon Lime - dane techniczne:
Silnik: typ/cylindry/zawory | benz. R4/16 + elektr. |
Pojemność skokowa | 1798 cm3 |
Moc maksymalna | 122 KM/5000 obr./min. |
Maks. moment obrotowy | 142 Nm/3600 obr./min. |
Prędkość maksymlana | 170 km/h |
Przyspieszenie 0-50 km/h | 3,9 s |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 11,0 s |
Elastyczność 60-100/80-120 km/h | 6,7 s/8,8 s |
Hałas w kabinie przy 50/100/130 km/h | 57 dB/66 dB/71 dB |
Hamowanie ze 100 km/h (z/g) | 35,4 m/35,9 m |
Skrzynia biegów/napęd | aut. E-CVT/przedni |
Średnie spalanie testowe | 5,4 l/100 km |
Średnie spalanie producenta | 4,2 l/100 km |
Pojemność zbiornika paliwa | 43 l |
Pojemność bagażnika | 377-1160 l |
Długość/szerokość, wysokość | 4360/1795/1565 mm |
Rozstaw osi | 2640 mm |
Opony testowanego egz. | 225/50 R 18 |
Masa własna/ładowność | 1484 kg/376 kg |
Średnica zawracania | 11,2 m |
Cena podst. testowanej wersji | 139 900 zł |
Gwarancja mechaniczna/perforacyjna | 3 lata/12 lat |
Przeglądy okresowe | co 15 tys. km/rok |
Cena testowanego egzemplarza | 139 900 zł |