Japończycy nie byliby sobą, gdyby nawet w modelu tego typu nie zaproponowali hybrydowej odmiany. W LC 500h pracują benzyniak V6 o mocy 299 KM oraz elektryczna jednostka, generująca 179 KM. Dzięki nim łączna moc systemu to 359 KM. W tej wersji samochód osiąga „setkę” po 4,7 s, a maksymalna prędkość to 250 km/h.
Jeżeli komuś nie wystarczy moc hybrydowej odmiany, to będzie mógł zdecydować się na LC 500 z widlastą „ósemką” pod maską. W tym przypadku do dyspozycji jest 477 KM, które pozwalają na osiągnięcie „setki” po 4,4 s.
Lexus LC okazuje się wyjątkowym samochodem nie tylko z racji mocnych silników oraz efektownego designu, lecz także ze względu na zastosowaną skrzynię biegów. Napęd na tylne koła jest przenoszony za pomocą 10-stopniowej przekładni automatycznej. To pierwszy automatyczny mechanizm z 10 biegami w sportowym modelu.
Dla każdego kierowcy decydującego się na model LC ważne będą nie tylko osiągi, lecz także prowadzenie pojazdu. W tym przypadku pomocą służą dopracowany układ kierowniczy oraz skrętne tylne koła, które w połączeniu ze sztywnym zawieszeniem pomagają w opanowaniu pojazdu na szybko pokonywanych zakrętach.
Japońskie GT ma nadwozie o długości 4,73 m, które prezentuje się nad wyraz dynamicznie. Już po wyglądzie widać, że ten samochód stworzono po to, żeby się nim ścigać. Szczególnie efektownie prezentują się przednie i tylne światła. We wnętrzu widać nawiązania do słynnego modelu LFA. Nie zabrakło tu oczywiście luksusowego wykończenia, połączonego ze sportowym charakterem.
W Polsce samochód ma trafić do salonów sprzedaży w sierpniu tego roku. Wiadomo już, że cena LC będzie wynosiła około 527 000 zł. Co ciekawe, taki koszt zakupu ma obowiązywać niezależnie od wybranej wersji silnikowej.
Lexus LC 500
Niezależnie od wybranej wersji cena Lexusa LC 500 ma być taka sama i będzie wynosiła około 527 000 zł
Audi RS 4
Najbardziej rasowe A4 jest napędzane silnikiem V6 biturbo, który generuje 500 KM. Samochód ma oczywiście w standardzie napęd na wszystkie koła.
Mercedes-AMG R50
Łącznie cztery silniki (V6 oraz trzy elektryczne jednostki) dają moc 1300 KM przy masie auta również 1300 kg. Przyspieszenie do „setki” trwa krócej niż 2,5 s.
Toyota Supra
Ostatnia generacja tego modelu zakończyła rynkową karierę w 2002 roku. Jednak ku uciesze fanów Supra ponownie ma zagościć w salonach sprzedaży Toyoty. Nie ma jeszcze na razie oficjalnych informacji, czy długo oczekiwany następca na pewno będzie nazywał się „Supra”. Pewne jest natomiast, że będzie to kolejny wynik współpracy Toyoty z BMW. Do tej pory ograniczała się ona do dostarczania przez BMW silników Diesla pod maski Toyot i korzystania przez BMW z hybrydowej techniki Japończyków.
Obecnie w wyniku współpracy mają powstać sportowy model Toyoty oraz następca BMW Z4 (Z5).
Standardowo napęd ma być przenoszony na tył, ale niewykluczone są również wersje 4x4 wykorzystujące xDrive z BMW. Niemiecki producent ma również dostarczyć benzynowe silniki. Z kolei Toyota opracuje hybrydową odmianę.