Na każdym przełożeniu 6-biegowej, precyzyjnej skrzyni można sprawnie przyspieszać
Pomimo wysokiej mocy kłopotu nie sprawia również opanowanie samochodu w trudnych warunkach drogowych. To zasługa napędu na wszystkie koła, który rozdzielany jest pomiędzy osie za pomocą elektronicznie sterowanego sprzęgła hydraulicznego Haldex. Napęd przenoszony jest stale na przednie koła, ale w razie utraty przyczepności tej osi (na śliskiej nawierzchni lub podczas szybkiej jazdy) większość momentu obrotowego zostaje przekazana na tylne koła. Auto ma wprawdzie tendencję do podsterowności, ale w porę ogranicza ją układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy DSTC. W utrzymaniu pojazdu na obranym kierunku pomaga również precyzyjny układ kierowniczy. Perfekcyjne prowadzenie na zakrętach to także zasługa sztywnych nastawów układu jezdnego. Jednak przy takiej charakterystyce zawieszenia trzeba się liczyćz ograniczonym komfortem resorowania na poprzecznych nierównościach.