Urzeka agresywną linią nadwozia i układem jezdnym, który gwarantuje pełnię satysfakcji podczas jazdy. Źródłem napędu Opla GT jest turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 260 KM.

Moment przekazywany jest na tylną oś za pośrednictwem manualnej, 5-stopniowej skrzyni biegów. Osiągi imponujące. Do "setki" auto przyspiesza w 5,7 s i jest bardzo elastyczne.

Nastawy zawieszenia dostosowano do charakteru samochodu, ale trzeba przyznać, że mimo dużej twardości jest komfortowe. Bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego sprawia, że kierowca ma doskonałe wyczucie samochodu.

Z tego powodu można wybaczyć roadsterowi Opla pewne niedociągnięcia w jakości wykończenia. Standard wyposażenia na polskim rynku obejmuje m.in.: ESP, przednie airbagi, ABS, felgi aluminiowe z oponami o rozmiarze 245/45 R 18, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, radioodtwarzacz CDi MP3, sportowe fotele, komputer pokładowy, tempomat i obszytą skórą kierownicę.

W opcji dostępna jest tapicerka skórzana (dopłata 5 tys. zł.). GT to już trzeci model z otwieranym dachem w ofercie Opla.

Na rynku dostępne są także Opel Tigra TwinTop, która debiutowała na salonie genewskim w marcu 2004 roku, oraz Astra TwinTop dostępna od wiosny ub. roku. Tigra sprzedawana jest w 3 wersjach silnikowych: benzynowych 1.4/90 KM i 1.8/125 KM oraz wysokoprężnej 1.3/70 KM. Astrę można kupić z jednostkami benzynowymi 1.6/105 KM, 1.6T/180 KM, 1.8/125 KM, 2.0 T/200 KM i dieslem 1.9/150 KM.