Logo
Tunning TDi

Tunning TDi

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Ponieważ ten silnik o mocy 105 KM nie należy doznacznie wysilonych jednostek, uważam, że zwyżka KM i Nm w wielkości do 20%poprzez zmianę w oprogramowaniu ECU wykonaną zgodnie z zasadami sztuki niewpłynie negatywnie na trwałość silnika. Taki przyrost parametrów ze względuna dobrodziejstwo momentu a nie mocy i tak będzie bardzo widoczny,zmieniając w podobnym zakresie dynamikę samochodu do typowych 100 km/h iwyżej.Jacek Chojnacki

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: warsztat
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium