Owszem, za ok. 40 tys. zł trudno o BMW serii 5 dobrze rokujące na przyszłość, ale za 60-70 tys. zł można już trafić coś ciekawego. W czym więc tkwi problem? W kosztach utrzymania – eksploatacji, serwisu i napraw. Tanio nie będzie i trzeba mieć tego świadomość!

BMW seria 5 (F10/F11) Foto: Auto Świat
BMW seria 5 (F10/F11)

A trwałość? Bez wątpienia BMW serii 5 nie jest autem bezawaryjnym, choć liczba potencjalnych zagrożeń wydaje się mniejsza niż w E60. Po części ze względu na bardziej dopracowaną konstrukcję, a po części ze względu na młodszy wiek aut dostępnych na rynku wtórnym. Zastrzeżenia dotyczą np. jakości skóry nappa, która dość łatwo przeciera się w kilku miejscach. Fotel kierowcy może skrzypieć (ocierają się elementy skórzanego siedziska i stelażu).