Zarówno pierwszy, jak i drugi producent ma silną pozycję na polskim rynku, ale niektóre wersje samochodów obu firm mogą narazić na stres i znacznie uszczuplić wasz portfel!
Wytypowanie naszych bohaterów (a raczej antybohaterów) nie było łatwe, bo choć zarówno Fiat, jak i Ford nie należą do wzorców trwałości, to jednak większość aut boryka się z drobnymi problemami, które akurat w przypadku tych marek można niedrogo usunąć – rozsądne ceny części (także w ASO), bogata oferta zamienników.
Wyeliminowaliśmy Focusa I, który co prawda często zmaga się z korozją, ale nie jest ona tak nagminna, jak w przypadku Forda Escorta. Uznaliśmy też, że obecnie większe ryzyko problemów występuje w Fiacie Cinquecento 0.7 niż w Seicento 0.9. W drodze eliminacji wytypowaliśmy zatem sześć Fiatów i tyle samo Fordów. Oto one!
Galeria zdjęć
1/21 Fiat Stilo - Selespeed
1/21
Żródło: Auto Świat
2/21 Fiat Brava
2/21
Żródło: Auto Świat / archwium
3/21 Fiat Brava – silnik
3/21
Żródło: Auto Świat
4/21 Fiat Croma
4/21
Żródło: Auto Świat
5/21 Fiat Croma - silnik
5/21
Żródło: Auto Świat
6/21 Fiat Cinquecento
6/21
Żródło: Auto Świat
7/21 Fiat Cinquecento – silnik
7/21
Żródło: Auto Świat
8/21 Fiat Punto
8/21
Żródło: Auto Świat
9/21 Fiat Punto – wyciek oleju
9/21
Żródło: Auto Świat
10/21 Fiat Ulysse
10/21
Żródło: Auto Świat
11/21 Ford Focus
11/21
Żródło: Auto Świat
12/21 Ford Focus
12/21
Żródło: Auto Świat
13/21 Ford Mondeo II
13/21
Żródło: Auto Świat
14/21 Ford Mondeo II - koło 2-masowe
14/21
Żródło: Auto Świat
15/21 Ford Mondeo I
15/21
Żródło: Auto Świat
16/21 Ford Mondeo I - korozja
16/21
Żródło: Auto Świat
17/21 Ford Escort
17/21
Żródło: Auto Świat
18/21 Ford Escort – silnik
18/21
Żródło: Auto Świat
19/21 Ford Ka
19/21
Żródło: Auto Świat
20/21 Ford Ka – korozja miski olejowej
20/21
Żródło: Auto Świat
21/21 Ford Galaxy
21/21
Żródło: Auto Świat
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.