Logo

Fiat Bravo II - który silnik benzynowy będzie dobrym wyborem?

  • Fiat Bravo II przeszedł test zderzeniowy w 2007 roku i otrzymał maksymalną ocenę 5 gwiazdek
  • O ile Stilo zaprojektowano trochę po niemiecku, o tyle styl Bravo II przywodzi na myśl typowo włoskie wzornictwo
  • Z technicznego punktu widzenia system MultiAir ma wiele zalet, ale w Bravo II okazuje się awaryjny
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Jeśli szukacie auta kompaktowego z benzyniakiem, a wasz budżet oscyluje w granicach 15-20 tys. zł, to nie zapominajcie o Fiacie Bravo II! To modelowy przykład niedocenianego auta, za którym ciągnie się nie najlepsza sława poprzednika, bo choć Stilo nie było złym pojazdem, to jednak najpierw Fiat strzelił sobie w kolano ceną (na początku była bardzo wysoka!), a gdy już ta się unormowała, na jaw wyszło kilka niedoróbek. W przypadku Bravo II Fiat nie popełnił takich błędów. Atrakcyjna cena, bogate wyposażenie, niezłe wykończenie i - co ważne - naprawdę dobra ogólna trwałość. W wielu przypadkach Włosi dopracowali rozwiązania zastosowane w Stilo, a pod maskę trafił nowoczesny benzyniak z rodziny T-Jet.

Powiązane tematy: Fiat Fiat Bravo
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu