Auto Świat Używane Co warto kupić Fiat Bravo II - który silnik benzynowy będzie dobrym wyborem?

Fiat Bravo II - który silnik benzynowy będzie dobrym wyborem?

Pod maskę Fiata Bravo II trafił benzyniak o poj. 1,4 litra, ale w różnych odmianach - w wersji wolnossącej, z turbodoładowaniem, a także z turbo i systemem MultiAir. Która z nich jest szczególnie godna polecenia?

Fiat Bravo II
Zobacz galerię (17)
Auto Świat
Fiat Bravo II
  • Fiat Bravo II przeszedł test zderzeniowy w 2007 roku i otrzymał maksymalną ocenę 5 gwiazdek
  • O ile Stilo zaprojektowano trochę po niemiecku, o tyle styl Bravo II przywodzi na myśl typowo włoskie wzornictwo
  • Z technicznego punktu widzenia system MultiAir ma wiele zalet, ale w Bravo II okazuje się awaryjny

Jeśli szukacie auta kompaktowego z benzyniakiem, a wasz budżet oscyluje w granicach 15-20 tys. zł, to nie zapominajcie o Fiacie Bravo II! To modelowy przykład niedocenianego auta, za którym ciągnie się nie najlepsza sława poprzednika, bo choć Stilo nie było złym pojazdem, to jednak najpierw Fiat strzelił sobie w kolano ceną (na początku była bardzo wysoka!), a gdy już ta się unormowała, na jaw wyszło kilka niedoróbek. W przypadku Bravo II Fiat nie popełnił takich błędów. Atrakcyjna cena, bogate wyposażenie, niezłe wykończenie i - co ważne - naprawdę dobra ogólna trwałość. W wielu przypadkach Włosi dopracowali rozwiązania zastosowane w Stilo, a pod maskę trafił nowoczesny benzyniak z rodziny T-Jet.

Powiązane tematy:FiatFiat Bravo