Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Fiat Bravo

Fiat Bravo

Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem
Co warto kupić

Podobno samochodów na F się nie kupuje. Te modele są jednak wyjątkiem

10 niedocenianych aut używanych, które warto kupić
Co warto kupić

10 niedocenianych aut używanych, które warto kupić

Czy włoskie auta zawsze są ryzykowne?
Co warto kupić

Czy włoskie auta zawsze są ryzykowne?

Łamania stereotypów ciąg dalszy – po tym, jak wybraliśmy dla Was kilka modeli francuskich, które są godne polecenia, przyszedł czas na samochody włoskie.

Tanie i trwałe auta - top 10
Co warto kupić

Tanie i trwałe auta - top 10

Jaki zakup jest najrozsądniejszy? Taki, gdy za dobre pieniądze kupujemy w miarę świeże auto. Na rynku da się znaleźć modele tego typu – oto 10 propozycji, które mają atrakcyjną cenę w stosunku do wieku.

Auta za 20 tys. zł, które naprawisz za grosze. TOP 5
Co warto kupić

Auta za 20 tys. zł, które naprawisz za grosze. TOP 5

Zakup używanego kompaktowego samochodu za 20 tys. zł to często początek wydatków. Postanowiliśmy zaproponować Wam zestawienie pięciu samochodów z tanimi częściami zamiennymi, które do tego bardzo łatwo możecie naprawić.

Porównanie: Peugeot 308 I vs. Fiat Bravo II - porządne "auta na literę F"
Używane

Porównanie: Peugeot 308 I vs. Fiat Bravo II - porządne "auta na literę F"

Rynek hatchbacków segmentu C to nie tylko Ford Focus, Volkswagen Golf i Opel Astra. To także mniej renomowane modele, które są nowoczesne, naprawdę tanie i dobrze wyposażone. Przykłady? Świetnym jest Peugeot 308 pierwszej generacji i Fiat Bravo w drugiej odsłonie. Dzisiaj rozstrzygniemy czy "francuz" i "włoch" mają szansę na nawiązanie równej walki z klasowym betonem.

Fiat Bravo II (2007-14) – samochód, który jest wart uwagi
Co warto kupić

Fiat Bravo II (2007-14) – samochód, który jest wart uwagi

Jedno z bardziej niedocenianych aut na rynku wtórnym! Bravo II miało odbudować wizerunek Fiata w segmencie aut kompaktowych po przeciętnym Stilo. Jednak średnio się to udało, i to pomimo że okazało się całkiem udanym samochodem.

Fiat Bravo II - który silnik benzynowy będzie dobrym wyborem?
Co warto kupić

Fiat Bravo II - który silnik benzynowy będzie dobrym wyborem?

Pod maskę Fiata Bravo II trafił benzyniak o poj. 1,4 litra, ale w różnych odmianach - w wersji wolnossącej, z turbodoładowaniem, a także z turbo i systemem MultiAir. Która z nich jest szczególnie godna polecenia?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Udane kompaktowe hatchbacki za 15-25 tys. zł - z tych modeli będziesz zadowolony!
Co warto kupić

Udane kompaktowe hatchbacki za 15-25 tys. zł - z tych modeli będziesz zadowolony!

W przedziale cenowym 15-25 tys. zł znajdziecie wiele kompaktowych hatchbacków, które są udane. Trzeba tylko wiedzieć, które modele wybrać i w jakich wersjach silnikowych, żeby nie narazić się na problemy

Trwałe i niezawodne kompakty za 20 tys. zł | TOP 10
Co warto kupić

Trwałe i niezawodne kompakty za 20 tys. zł | TOP 10

Choć w przypadku 10- i 11-letnich aut segmentu C za ok. 20 tys. zł trudno liczyć na 100-procentową niezawodność, to jednak bez większych problemów można wskazać solidne modele z udanymi silnikami. Oto one!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Ranking najobszerniejszych kompaktów. Praktyczne i pakowne hatchbacki za 20 tys. zł
Rankingi Aut Używanych

Ranking najobszerniejszych kompaktów. Praktyczne i pakowne hatchbacki za 20 tys. zł

Nie lubicie kompaktowych kombi, a chcielibyście kupić jak największe auto segmentu C z pięciodrzwiowym nadwoziem? Sprawdziliśmy, które z modeli za 20 tys. zł mają największe bagażniki i przestronne kabiny.

Top 5 - udane włoskie auta
Co warto kupić

Top 5 - udane włoskie auta

Całkiem trwała, a do tego prosta mechanika, udane benzyniaki i silniki Diesla, tanie części, a nawet atrakcyjna cena na rynku wtórnym. Te wszystkie cechy mają auta z włoskiego „Top 5”.

Fiat Bravo kontra Peugeot 308 i Ford Focus - tanie, oszczędne, czy także trwałe?
Co warto kupić

Fiat Bravo kontra Peugeot 308 i Ford Focus - tanie, oszczędne, czy także trwałe?

7-, 8-letni Fiat Bravo, Ford Focus oraz Peugeot 308 z ponad 100-konnymi dieslami 1.6 kosztują ok. 20 tys. zł i cieszą się wzięciem na rynku. Sprawdzamy, które z tych aut jest najtańsze w użytkowaniu i ma najwięcej zalet.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Mocne i oszczędne 10-letnie kompakty
Co warto kupić

Mocne i oszczędne 10-letnie kompakty

Nasze oczekiwania są proste: szukamy oszczędnych, ale jednocześnie mocnych silników benzynowych napędzających auta kompaktowe. Różnice w spalaniu okazują się duże, ale jeszcze większe dotyczą niezawodności!

Najlepsze i najgorsze używane auta za 15 tys. zł
Używane

Najlepsze i najgorsze używane auta za 15 tys. zł

Czy piętnaście tysięcy złotych wystarczy na dobry używany samochód? Tak, jednak podczas zakupu należy trzymać się kilku zasad. Weryfikacja stanu technicznego to podstawa, niezwykle ważne są: marka, model i wersja silnikowa. Zła decyzja kosztować może nerwy, czas i pieniądze wydane na niekończące się naprawy.

15 najlepszych samochodów za 20 tys. zł
Używane

15 najlepszych samochodów za 20 tys. zł

Za 20 tys. zł można kupić 5-letnie auto segmentu B, atrakcyjny 7-letni kompakt, vana z 2007 r., ale także kilkunastoletni samochód sportowy – możliwości jest naprawdę wiele. Oto 15 wybranych przez nas propozycji.

Auto z ogłoszenia: sprawdzamy Fiata Bravo
Kupno i Sprzedaż

Auto z ogłoszenia: sprawdzamy Fiata Bravo

Cena auta powinna odzwierciedlać jego stan i należy dowiedzieć się o tym z ogłoszenia – proste? Niestety, nie w Polsce. Tym razem trafiliśmy jednak na dość uczciwą ofertę.

Fiat Bravo II - całkiem udany, ale niedoceniany
Co warto kupić

Fiat Bravo II - całkiem udany, ale niedoceniany

Kilkuletni kompakt za ok. 20 000 zł, z dieslem, dobrym wyposażeniem i ciekawym wyglądem – czy to możliwe? Tak, jeśli pozbędziecie się pewnych stereotypów i zainteresujecie Fiatem Bravo II. Nie jest to idealne auto, ale na pewno warte uwagi

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Kompakty z dobrym dieslem w cenie od 5 do 35 tys. zł
Co warto kupić

Kompakty z dobrym dieslem w cenie od 5 do 35 tys. zł

Auto kompaktowe z dieslem to ciekawy kompromis między wielkością a spalaniem. Który model wybrać, żeby eksploatacja była bezproblemowa? Poznajcie nasze typy w cenie od 5 do 35 tys. zł

Test długodystansowy Fiata Bravo - Brawa dla Fiata
Testy długodystansowe

Test długodystansowy Fiata Bravo - Brawa dla Fiata

Fiaty wypadały w naszych testach długodystansowych co najwyżej poprawnie. Przyszedł jednak czas na brawurowy występ Bravo!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
5-letnie kompakty dobre do LPG – który wybrać?
Co warto kupić

5-letnie kompakty dobre do LPG – który wybrać?

W renomowanym warsztacie zajmującym się montażem instalacji LPG zapytaliśmy, które 5-letnie kompakty i z jakimi silnikami dobrze współpracują z gazem. Wybór padł na: Bravo II 1.4, Mégane’a III 1.6, Aurisa 1.6 i Golfa VI 1.6. Sprawdzamy, które z tych aut ma najwięcej zalet. Budżet? Ok. 30 tys. zł.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Fiat Bravo zmienia image marki
Auto Świat

Fiat Bravo zmienia image marki

Czy najnowsza premiera Fiata może być zapowiedzią ewolucji designu marki?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.