Auto Świat Używane Test 100 tys. km Renault Kadjar – trochę inne, ale dobre

Test 100 tys. km Renault Kadjar – trochę inne, ale dobre

Nawet bardzo dobre, gdyż Renault Kadjar nasz test ukończyło z piątką na świadectwie. Choć kilka punktów karnych, a także uwag się zebrało. Niektóre zauważone przez nas mankamenty mogą uprzykrzyć życie. Zwłaszcza wymagającym kierowcom. Czy w takim razie możemy Kadjara jednak uznać za samochód godny polecenia?

Test 100 tys. km Renault Kadjar
Zobacz galerię (18)
Auto Bild / Auto Świat
Test 100 tys. km Renault Kadjar
  • Kadjar sprostał wyzwaniu! Gdyby nie drobne wpadki jakościowe (niektóre materiały, montaż) i – miejscami – irytująca obsługa (poprawionych!) multimediów, auto dostałoby ocenę celującą
  • Motor 1.3 TCe odznaczał się umiarkowanym apetytem na paliwo. Zresztą mały turbobenzyniak generalnie zbierał bardzo dobre opinie od testujących – rozwija wysoki moment obrotowy, a także liniowo oddaje moc
  • Dobrze wypadł demontaż samochodu na części – kluczowe podzespoły były w świetnej kondycji (na czele z dopracowaną i niezawodną mechaniką)

Renault Kadjar TCe 160 zawitało do naszej floty samochodów długodystansowych w maju 2019 roku – a, jakkolwiek by patrzeć, to przecież środek wiosny – początkowo nie rozgrzało zbytnio serc testujących. Nawet pomimo typowo wiosennego, mocno zielonego lakieru i całkiem atrakcyjnego wyglądu (ciekawe linie, udane proporcje). Do tego miły dla oka kokpit oraz poprawione multimedia z lepszym menu i prostszą obsługą. Przynajmniej w teorii, bo przez cały dystans testu przewijały się narzekania na działanie układu Apple CarPlay. Co gorsza, negatywnych uwag było tyle, że w końcowym rozrachunku poprawione multimedia Kadjara chyba jednak nie zdały egzaminu, bo poza wspomnianymi kłopotami z Car-Playem doszły też np. wydłużone czasy ładowania telefonu i… problemy z komunikacją przez port USB.

Powiązane tematy: