Logo

Honda Civic VIII - praktyczny Star Trek Junior (test używanego)

Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński

Prezentacja Civica ósmej generacji totalnie zburzyła postrzeganie Hondy na rynku. Marka uznawana do tej pory za producenta samochodów dla emerytów, nagle stworzyła najbardziej futurystycznego hatchbacka segmentu C. Odważna okazała się nie tylko bryła auta, ale również i detale. Uwagę przyciągają lampy przednie zjednoczone z plastikowym, przezroczystym grillem, klamka przednich drzwi przypominająca klamkę w klasycznej, amerykańskiej lodówce i tylny spojler wtopiony w szybę. Stylistyka rodem z filmu science fiction stanowiła zaskoczenie, mimo wszystko nie zabiła sukcesu Civica. W sumie model sprzedał się w ilości 1,7 miliona egzemplarzy!

Autor Kuba Brzeziński
Kuba Brzeziński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu