W kolejnych latach auta marki Skoda z powodzeniem służyły prezydentom i najwyższym urzędnikom państwowym, nie tylko w kraju naszych południowych sąsiadów. Obecnie z najnowszej wersji Skody Superb korzysta na co dzień Miloš Zeman, obecny prezydent Republiki Czeskiej. W Polsce ten model jest niezwykle popularny wśród najwyższych urzędników państwowych. To także ulubione auto służbowe Jarosława Kaczyńskiego, prezesa PIS.
Na początku maja 1926 r. pierwszy egzemplarz, wyprodukowany na licencji renomowanej francuskiej spółki Hispano-Suiza, został sprzedany kancelarii prezydenta Czechosłowacji. Auto było przygotowywane według specjalnej specyfikacji, a projekt realizowała francuska spółka Carrossrie Kellner Freres.
Pierwsze tablice rejestracyjne, które pojawiły się na tym egzemplarzu to: N-1. W latach trzydziestych zostały one zastąpione tablicami P-118, w których litera P oznaczała Pragę. Po rezygnacji prezydenta T.G. Masaryka z piastowanego urzędu ze względów zdrowotnych, auto przetrwało w rządowych garażach do 17 marca 1936 roku. W tym dniu przekazano je ponownie producentowi, po czym ślad po nim zupełnie zaginął.
Po zakończeniu II wojny światowej i głębokich zmianach społecznych samochody Skoda powróciły do obsługi najwyższych dostojników państwowych. W 1950 r. pojawiła się Skoda VOS (Vladni osobni special). W przedłużonej wersji pancernej i szybami o grubości 52 mm ten sedan miał masę 4440 kg, przy długości 5700 mm, szerokości 1950 mm i wysokości 1750 mm. W latach 1950-1952 wyprodukowano prawie 100 egzemplarzy, a wśród nich specjalnie przygotowane dla ówczesnych prezydentów Czechosłowacji – Klementa Gottvalda i Antonina Zapotocky'ego.
Kolejne lata, to długa era rosyjskich limuzyn ZIS i ZIŁ. Powrót do rodzimej marki zapoczątkował prezydent Vaclav Havel, który był wielkim miłośnikiem motoryzacji i chętnie korzystał z kolejnych nowości Skody. Jego następca, Vaclav Klaus, miał w swoim prezydenckim parku Superba I i Superba II, a obecny prezydent Republiki Czeskiej Miloš Zeman 5 czerwca 2015 r. stał się pierwszym użytkownikiem Skody Superb trzeciej generacji. Prezydencka limuzyna ma nadwozie w czarno-perłowej barwie Magic i jest to wersja Laurin&Klement, napędzana silnikiem 2.0 YSI o mocy 280 KM z przekładnią automatyczną DSG i napędem czterech koł.