Sukces ten był wynikiem dobrego marketingu, ale przede wszystkim znakomitej jakości i trwałości oferowanych samochodów. Doświadczenia zdobyte w konstrukcjach "Master" z końca lat 30. dały solidne podstawy powojennych sukcesów firmy Chevrolet. W 1939 roku kontynuowano produkcję dwóch serii samochodów osobowych: Master DeLuxe oznaczonej jako seria JA i Master 85 jako seria JB. Literka "J" oznacza model z roku 1939. Jednocześnie produkowano samochody dostawcze, kombi i półciężarówki na podwoziu 1/2-tonowym oznaczone jako seria JC oraz 3/4 tony jako seria JD.Modele JA i JB miały zgodnie z obowiązującą wówczas modą nowy, potrójny wlot powietrza. Serie JC i JD wyglądały jeszcze jak modele z lat poprzednich. Prezentowany 1/2-tonowy JC Pickup wyposażony był w sześciocylindrowy, rzędowy, górnozaworowy silnik o pojemności 3548 ccm, osiągający moc 85 KM.
Chevrolet Master DeLuxe JC 1939 r. USA
Rozwijana konsekwentnie od 1935 roku konstrukcja zaowocowała w 1940 roku wzrostem produkcji Chevroleta do 765 tys. sztuk rocznie.
Auto Świat
Chevrolet Master DeLuxe JC 1939 r. USA