Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 roku. Do dnia dzisiejszego Polacy kupili w sumie 12 168 aut. Największą popularnością cieszy się Mazda 6, której sprzedano 3 889 egzemplarzy. Tuż za nią znalazła się Mazda 3 – 3 752 egzemplarze. Na trzecim stopniu podium uplasowała się Mazda 2, która znalazła 1 995 nabywców. 1 319 klientów zdecydowało się natomiast na crossovera CX-7. Te modele stanowią trzon polskiej oferty Mazdy.

Poza nimi do 31 maja 2012 roku sprzedano 442 egzemplarze najnowszej odsłony minivana – Mazdy 5 i 236 sztuk kultowego roadstera MX-5, którego sprzedaż z roku na rok rośnie. W 2008 roku sprzedano zaledwie 10 sztuk, a w 2011 już 62 egzemplarze. W 2012 roku polski dystrybutor wiąże duże nadzieje z nowym SUV-em CX-5, na którego od marca zebranon już 650 zamówień, z czego 266 jeździ już po polskich drogach.

Na początku sieć sprzedaży Mazdy liczyła 11 autoryzowanych dilerów i 17 autoryzowanycb stacji obsługi. Po czterech latach liczba salonów wzrosła do 29, aautoryzowanychserwisów jest 16.

„Powrót Mazdy na polski rynek spotkał się z ciepłym przyjęciem i nasza sprzedaż rosła, proporcjonalnie rozwijała się również sieć dystrybucji – powiedział Grzegorz Rybak, menadżer ds. rozwoju sieci dilerskiej.

„Pierwsze lata Mazdy w Polsce upłynęły nam głównie na budowaniu sieci sprzedaży i świadomości marki. Cieszy nas dobre przyjęcie naszych produktów – ponad 12 tys. sprzedanych samochodów to wynik znacznie przewyższający pierwotne plany. Ogromnej motywacji dodaje sukces przełomowej technologii SKYACTIV oraz modelu CX-5 – nie tylko handlowy, ale również wizerunkowy – to auto wygrywa testy porównawcze w mediach motoryzacyjnych i cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem klientów. Nie spoczywamy na laurach – nasze obecne działania mają na celu większą aktywność na rynkach lokalnych i ciągłe doskonalenie jakości obsługi. Wyzwaniem dla nas jest niestabilna sytuacja ekonomiczna w Europie, która wpływa na duże wahania kursów, szczególnie japońskiego jena, a wszystkie modele Mazdy oferowane w Polsce są produkowane w Japonii. Czekamy na ustabilizowanie się sytuacji na rynkach walutowych, co pozwoli nam na umocnienie pozycji na polskim rynku.” – podkreślił Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.