Logo

Czy sprzedawanie aut elektrycznych w Polsce to trudne zadanie? Pytamy prezesa Volkswagen Group Polska

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Marki premium najszybciej przejdą elektrotransformację
  • Za 3 lata doczekamy się elektrycznego modelu wielkości Polo za ok. 100 tys. zł
  • Pavel Šolc przyznaje, że infrastruktura ładowania jest jeszcze wąskim gardłem dla rozwoju sprzedaży elektryków w Polsce. Z tego powodu też nie jest w stanie jeździć do rodziny w Czechach autem elektrycznym
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Błażej Buliński, Auto Świat: Czy sprzedawanie aut elektrycznych w Polsce to trudne zadanie?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu