Logo
WiadomościAktualnościCzy sprzedawanie aut elektrycznych w Polsce to trudne zadanie? Pytamy prezesa Volkswagen Group Polska

Czy sprzedawanie aut elektrycznych w Polsce to trudne zadanie? Pytamy prezesa Volkswagen Group Polska

Błażej Buliński
Błażej Buliński

W tym roku Volkswagen Group Polska obchodzi 10-lecie istnienia. Od początku działalności jest to największy importer nowych aut w Polsce – w 2021 r. jego siedem marek osiągnęło aż 25 proc. udziału w rynku. Ze stojącym na czele polskiego przedstawicielstwa koncernu Pavlem Šolcem rozmawiamy o perspektywie rozwoju elektromobilności w Polsce.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Pavel Solc i Błażej Buliński wywiad
Auto Świat / Tomasz Tonder
Pavel Solc i Błażej Buliński wywiad
  • Marki premium najszybciej przejdą elektrotransformację
  • Za 3 lata doczekamy się elektrycznego modelu wielkości Polo za ok. 100 tys. zł
  • Pavel Šolc przyznaje, że infrastruktura ładowania jest jeszcze wąskim gardłem dla rozwoju sprzedaży elektryków w Polsce. Z tego powodu też nie jest w stanie jeździć do rodziny w Czechach autem elektrycznym
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Błażej Buliński, Auto Świat: Czy sprzedawanie aut elektrycznych w Polsce to trudne zadanie?

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium