- W ogłoszeniu pojawiła się oferta sprzedaży Dacii Logan MCV z 2017 r. z przebiegiem 550 tys. km
- Posiada pełną historię serwisową udokumentowaną do 538 tys. km
- Auto napędzane przez oszczędny silnik Diesla 1.5 dCi o mocy 90 KM
Na niemieckim portalu ogłoszeniowym pojawiła się oferta sprzedaży Dacii Logan MCV z 2017 r., która pod maską ma silnik 1.5 dCi. Ogłoszenie na pierwszy rzut oka wcale nie jest wyjątkowe, poza deklarowanym przebiegiem, wynoszącym 550 tys. km. Taki wynik został osiągnięty w ciągu zaledwie 7 lat użytkowania.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoAuto w siedem lat narobiło ponad pół miliona km
Auto po raz pierwszy zostało zarejestrowane w styczniu 2017 r. i posiada pełną historię serwisową udokumentowaną aż do 538 tys. km! Nie ma niestety napisane, gdzie został wykonany przebieg, choć diesel pod maską podpowiada, że zapewne były to długie trasy, a auto ciężko służyło w jakiejś flocie. Z drugiej strony samochody tego typu często też stają się taksówkami.
Ta pierwsza wersja jednak wydaje się bardziej prawdopodobna z powodu bardzo ładnie zachowanego wnętrza. Fotel nie jest przetarty i nie wygląda na wysiedziany. To samo kierownica — jest jedynie wyślizgana, ale jeszcze nie widać nawet pierwszych oznak przetarcia skóry. I to mimo że samochód musiał średnio przejeżdżać ok. 78 tys. km. Sprzedający nie napisał o żadnych trapiących auto bolączkach. Cena tego wyjątkowo wytrzymałego kombi to 4300 euro, co w przeliczeniu daje około 19 tys. zł.
- Przeczytaj także: Ta Toyota wygryzła nawet Yarisa. Wejście smoka zanotował chiński SUV. Sprawdziłem, które auta kupują klienci indywidualni w Polsce
To duże, rodzinne i tanie auto. Okazuje się też, że wytrzymałe
Dacia Logan MCV II przekonuje swoją praktycznością. Z pojemnym bagażnikiem mieszczącym od 573 do 1518 litrów, jest idealnym wyborem dla rodzin oraz osób poszukujących przestrzeni do transportu. Niska cena zakupu i eksploatacji, w tym ekonomiczne silniki benzynowe oraz diesle, z opcją instalacji LPG, to jej niewątpliwe atuty.
Prezentowany model, oferowany przez firmę w Niemczech, miał tylko dwóch właścicieli i świadczy o tym, że duże przebiegi nie są dla Logana MCV wyzwaniem. Potwierdza on zresztą, że silnik diesla 1.5 produkcji Renault jest bardzo udaną jednostką, o ile nie jest z pierwszych lat XXI w.