Rumuńska odnoga koreańskiej grupy Daewoo Motor Company została samotnie na placu boju, od momentu, gdy odkupiła od Koreańczyków 51 % swoich akcji i prawa do produkcji samochodów. Obecnie jednak rumuński rząd przygowotuje się do sprzedaży fabryki innemu inwestorowi. Jak się okazuje nie brakuje zainteresowanych, bo już swoje oferty zgłosili: GM, Ford i Tata Group.

W fabryce, którą zbudowano jeszcze w latach siedemdziesiatych, przez długi okres produkowane były przestarzałe francuskie modele samochodów. Od połowy lat dziewięćdziesiatych rozpoczęto montaż i produkcję Daewoo Cielo, Nubira i Matiz. Po upadku macierzystego koncernu w Rumunii zachowano nazwę, która pozwoliła producentowi na utrzymanie klientów.

Najpoważniejszym kandydatem do zakupu fabryki jest Tata Group z Indii, która od kilku lat przymierza się do europejskiej ekspansji.W tym celu poszukuje fabryki do produkcji modelu Indica, ktory znany jest także pod nazwą handlową CitiRover. Pierwsza europejska fabryka mogłaby stanowić dla tego producenta pomost do Europy.