Udział w rynku 22,5 proc. oznacza to, że niemal, co czwarty nowy samochód dostawczy, który wyjechał na polskie drogi to samochód marki Fiat Professional.

Fiat Ducato to od 9 lat najlepiej sprzedający się samochód dostawczy w Polsce. W 2015 roku model ten z liczbą 8 159 (+16,8%) zarejestrowanych sztuk zdominował rynek lekkich samochodów dostawczych w Polsce. Pozycje nr 2 i 3 w sprzedaży marki Fiat Professional zajęły modele Doblò (1 619 szt. +34,1%) oraz Fiorino (1 421 szt. +1,4%).

W Polsce w minionym roku zarejestrowano 7 512 nowych samochodów osobowych marki Fiat (w tym Abarth 500 - 50 szt.) Najchętniej Klienci wybierali produkowany w Tychach model 500 (1 675 szt.), Punto (1 668 szt.), Panda (1 556 szt.) oraz 500X (726 szt.) Kolejny rok z rzędu w naszym kraju wzrosło zainteresowanie produkowanym w Tychach Fiatem 500, którego sprzedano więcej o 47 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.

Warto zwrócić uwagę, że w ciągu krótkiej obecności na rynku polskim (zaledwie 9 miesięcy) - nowy crossover 500X na koniec roku zajął 4 miejsce w rankingu najpopularniejszych modeli marki Fiat.

Marka Jeep, już 5 rok z rzędu, odnotowuje wzrost wielkości sprzedaży w Polsce. W zeszłym roku nad Wisłą zarejestrowano 2 588 nowych Jeepów, o 53,7 proc. więcej niż w 2014 r. Należy podkreślić, że jest to jeden z największych wzrostów sprzedaży na polskim rynku w ubiegłym roku. Polacy najchętniej wybierali model Jeep

Renegade, którego sprzedano 1 071 szt. Najmłodszy w rodzinie, Jeep Renegade jednocześnie ustanawia kolejny rekord marki - pierwszy raz w historii sprzedano ponad tysiąc sztuk jednego modelu Jeepa w Polsce. Kolejnymi modelami w rankingu sprzedaży marki są: Grand Cherokee (807 szt.), Cherokee (465 szt.), Wrangler (165 szt.) oraz Compass (80 szt.).

Marka Alfa Romeo pozyskała w 2015 r. 688 nowych „Alfisti". Większość Klientów zdecydowała się na model Giulietta - zarejestrowano 572 szt. tego kompaktowego modelu. Natomiast marka Lancia w 2015 roku sprzedała w Polsce 241 szt. nowych samochodów, w tym najwięcej modelu Ypsilon (171 szt.), produkowanego w tyskiej fabryce FCA Poland. Na polskie drogi w 2015 r. wyjechało również 50 nowych sportowych samochodów z logo Abarth na masce.