Ford poinformował, że na polskim rynku sprzedał całą pulę elektrycznego Mustanga - czyli 220 egzemplarzy - jeszcze zanim samochody dotarły do Polski. Największą popularnością cieszyła się wersja z napędem na 4 koła (75 proc. sprzedanych sztuk) i baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh. Najchętniej kupowany był kolor Lucid Red. Najwięcej zamówień zebrano w Warszawie i okolicach (łącznie 50 szt.), Górnym Śląsku (26 szt.) i Trójmieście (25 szt).

"Nie mam wątpliwości, że znalezienie nabywców na całą dostępną pulę samochodów przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży to dla nas duży sukces. Mustang Mach-E reprezentuje nową wizję Forda, w której centralne miejsce zajmują samochody elektryczne – świetnie wyglądające, bogato wyposażone, z najnowszymi technologiami" – powiedział prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska Piotr Pawlak.

Czytaj też: Ford Mustang Mach-E - dla tych, co nie lubią Tesli

Elektryczny SUV Mustang Mach-E to model, który - jak zapewnia producent - świetnie sprawdzi się jako samochód rodzinny. Oferuje ogromny zasięg elektryczny do 610 km, a także możliwość napędu na cztery koła. To także pierwszy model Forda, który otrzymał bezprzewodową aktualizację oprogramowania. Dzięki technologii Power-Up umożliwia ona aktualizację prawie wszystkich modułów danych pojazdu.

Na początku tego roku Ford ogłosił, że zainwestuje 22 miliardy dolarów na całym świecie w elektryfikację. Koncern spodziewa się, że do 2030 r. wszystkie samochody osobowe sprzedawane w Europie będą w pełni elektryczne.