Wiadomości Aktualności Mercedes synonim luksusu

wzrost sprzedaży klasy S w 2006 roku. Również druga pozycja należy do trójramiennej gwiazdy - modelu CLS. Zaskoczeniem jest trzecie miejsce Hondy Legend, która wyparła z tej pozycji BMW serii 7. Najnowszy Legend poprawił wynik sprzedaży Hondy w ekskluzywnym segmencie o 816 proc.! W rankingu firm niekwestionowanym liderem w ub.r. był Mercedes, do którego należało 56 proc. udziału w segmencie. Honda dzięki Legendowiprzesunęła się z 5 pozycji na 2 (16 proc. rynku). Na trzeciej pozycji było BMW (75 aut), potem Audi (63 szt.) i Jaguar (41 szt.). Właściciele najdroższych aut nie oszczędzają na paliwie. 359 "krążowników" wyposażono w duże jednostki benzynowe, 351 -w diesle. Co ciekawe, wszystkie auta miały automatyczne skrzynie biegów.źródło: www.samar.pl

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: