Jest aż nie do uwierzenia, ale na 2 tygodnie przed rajdem Space Star nie był nawet brany pod uwagę, zwyczajnie nie był jeszcze gotowy do startu. Dytko planował wystawić w Barbórce jeden ze swoich wcześniejszych modeli - Peugeot 208 Proto, którym miała jechać czarnoskóra załoga z Madagaskaru, bo to dla niej Peugeot został zbudowany. Nieoczekiwanie problemy z dotarciem Madagaskarczyków do Polski sprawiły, że Paweł Dytko zdecydował się wrócić za kierownicę i skorzystać z okazji, by na Karowej osobiście zaprezentować swoje „najmłodsze dziecko”.

Od momentu tej decyzji praca w warsztacie Euromaster w Nysie dostała turbodoładowania. Ekipa 5 doświadczonych serwisantów przez ok. 1,5 tygodnia zajmowała się dopracowywaniem Mitsubishi, a testy i modyfikacje trwały aż do ostatnich godzin przed startem. Czas na świętowanie sukcesu znalazł się dopiero, gdy auto wróciło po rajdzie do warsztatu.

Serwis Dytko z Nysy na Opolszczyźnie wiosną 2014r. przystąpił do Euromaster, czyli europejskiej sieci serwisów związanej z koncernem Michelin, ale oprócz świadczenia usług z zakresu lekkiej mechaniki i serwisowania ogumienia dla pojazdów „cywilnych” z Nysy i okolic, buduje na zamówienie kierowców z całego świata samochody rajdowe pod marką ProtoCars by Dytko Sport.