Amerykańskie media podały informację, że poszkodowanym jest użytkownik Instagrama o loginie jzx_jk. Josh jest właścicielem wadliwej Toyoty GR86. Sportowe auto przez cztery miesiące było naprawiane w autoryzowanym serwisie japońskiej marki. Niestety nie znamy szczegółów tego, co było powodem wielomiesięcznego postoju, ale na tym etapie nie ma to znaczenia. Co ma znaczenie, to fakt, że kiedy Amerykanin w końcu odebrał auto, to ono doszczętnie spłonęło. Właściciel opublikował nagranie z pożaru na Instagramie. Na szczęście nikt nie ucierpiał w tym zdarzeniu. Post skomentowała Toyota USA. W swojej adnotacji firma poprosiła o kontakt i wyraziła chęć dialogu. Oto nagranie z pożaru

Zobacz także: Beata Kozidrak skazana za jazdę "po pijaku". Zapadł prawomocny wyrok

Właściciel Toyoty postanowił dochodzić swoich praw i poprosił, żeby wszyscy zainteresowani dialogiem w tej sprawie, w tym również Toyota, kontaktowali się z jego prawnikiem. Amerykańskie media podały, że właściciel przedstawił swoją sprawę do BBB. Better Business Bureau to organizacja non-profit zajmująca się budowaniem oraz badaniem zaufania konsumentów do producentów.

Póki co Toyota nie skomentowała jeszcze oficjalnie tej sprawy. Wszystko wskazuje na to, że sprawa będzie miała ciąg dalszy w sądzie, a jej przebieg zostanie opublikowany w mediach.