Wersja silnika przeznaczona do Murano posiada moc 190 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 450 Nm. Wprowadzone zmiany obejmują nowy system bezpośredniego wtrysku paliwa, wytwarzający ciśnienie 2000 bar (dotychczasowych 1800). Zwiększenie ciśnienia oznacza, że paliwo rozpylane jest na jeszcze mniejsze drobiny, co zwiększa efektywność spalania. Nowa głowica cylindrów z równoległymi kanałami poprawia efektywność wirowania w procesie spalania oraz płynność suwów ssania i wydechu. W nowej turbinie o zmiennej geometrii (variable nozzle turbo – VNT) hydrauliczny system sterowania zastąpiono zapewniającym szybsze reakcje sterowaniem elektrycznym.

Silnik jest wyposażony w filtr cząstek stałych (DPF), dzięki któremu Murano spełnia wymagania normy emisji Euro 5.

Silnik współpracować będzie z sześciobiegową przekładnią, wyposażoną w układ adaptacyjnego sterowania zmianą przełożeń ASC (Adaptive Shift Control)). Powoduje on przełączanie biegów w zależności od stylu i warunków jazdy. Moc przekazywana jest na koła dzięki układowi ALL MODE 4x4-i, włączającemu napęd także na tylną oś w przypadku wykrycia utraty stabilności lub przyczepności.