Gdyby dołączyć jeszcze wynik 13 tysięcy egzemplarzy, który osiągnął model Pickup, to całkowity udział rynkowy w segmencie pickupów marki Nissan wynosi już 32 procent. Nissan Navara okazał się najlepiej sprzedającym samochodem w krajach takich jak Hiszpania, Francja, Holandia, Austria, Belgia, Polska, Szwecja oraz Irlandia. Od premiery auta, która odbyła się w czerwcu 2005 roku, ponad 60 tysięcy osób przekonało się, że Navara jest odpowiednim narzędziem do pracy. Wśród cech, które przekonały do niego tak wielu klientów można wymienić z pewnością poziom komfortu porównywalny z konkurentami z segmentu SUV. Łącząc z tym całkiem niezłą wydajność oraz "twardy" charakter samochodu, wychodzi nam auto, którego zakup nie wywiera na użytkowniku konieczności zmiany trybu życia i pozwala się nim cieszyć nie tylko w czasie pracy.

Kilka dni temu, a dokładniej 23 stycznia, samochód obchodził inną rocznicę. W hiszpańskiej fabryce Nissan Motor Iberica SA został wyprodukowany 100-tysięczny egzemplarz samochodu. Jose Vincente de los Mozos, wiceprezes Nissan Spanish Industrial Operations podsumował ten fakt słowami: "Jest to wielki sukces dla fabryki w Barcelonie. Projekt o nazwie Navara był bardzo dużym wyzwaniem dla wszystkich pracowników Zona Franca. Ta wydajność jest odzwierciedleniem odpowiedzialności, jaką zarządcy Nissana powierzyli hiszpańskiemu oddziałowi tej marki przez ostatnie kilka lat."

Nissan Navara jest dostępny na rynku w wersji z podwójną i powiększoną kabiną, z jednostką wysokoprężną o pojemności 2,5, która generuje moc rzędu 171 koni mechanicznych. Największą popularnością wśród klientów cieszyła się do tej pory wersja z podwójną kabiną. Zdecydowało się na nią aż 80 procent klientów.