Premiera nowej Corolli stanowi początek poszerzania hybrydowej oferty najważniejszych modeli Toyoty w Europie. Od teraz do wyboru będą dwa napędy tego typu o różnej mocy. W Corolli do podstawowej 122-konnej hybrydy, opartej na silniku benzynowym o pojemności 1,8 litra, dołączy układ z dwulitrowym silnikiem o łącznej mocy 180 KM. W gamie znajdzie się jeszcze benzynowa jednostka 1.2 turbo, generująca 116 KM. Nie będzie już silników Diesla.
Nie znamy jeszcze szczegółowych informacji o nowym kombi Toyoty, ale znacznie większy rozstaw osi (2700 mm zamiast 2600) musi oznaczać dużą ilość miejsca dla pasażerów siedzących z tyłu i pojemny bagażnik (jego standardowa pojemność to 598 litrów).
Auto zostanie wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, m.in. w cyfrowe zegary z efektem 3D, rozbudowany wyświetlacz Head-Up na przedniej szybie, system nagłośnienia marki JBL, bezprzewodową ładowarką do smartfona czy system multimedialny Toyota Touch. W standardzie znajdzie się pakiet systemów bezpieczeństwa nanjnowszej generacji.
Toyota Corolla kombi zadebiutuje oficjalnie 2 października podczas salonu samochodowego w Paryżu. Nowy hatchback, jeszcze pod starą nazwą Auris, został pokazany w marcu br. w Genewie.