Wszystkie samochody mają napęd quattro i po raz pierwszy są w jakimś stopniu zelektryfikowane (miękkie hybrydy, hybryda plug-in oraz dwa modele elektryczne). Co ciekawe, piłkarze również wybierają praktyczne SUV-y. Spośród dwunastu graczy, którzy zdecydowali się na Audi z rodziny Q, czterech pozostało przy tym samym modelu - Mariano, Isco, Rodrygo i Thibaut Courtois odebrali Audi Q7 50 TDI. Z kolei Luka Modric, Militao i Ferland Mendy przesiedli się z Q7 do dynamiczniej wyglądającego Q8 (takimi autami będą jeździć również Toni Kroos i Eden Hazard).

Karim Benzema gustuje w kompaktowych modelach – wcześniejsze RS 3 Sportback zamienił na SUV-a Q5 40 TDI. Raphael Varane i Vinicius Junior będą poruszać się w pełni elektrycznymi SUV-ami e-tron 55 Sportback (Francuz jeździł do tej pory klasycznym e-tronem, a Brazylijczyk przesiadł się do „elektryka” z Audi A7 Sportback).

Marco Asensio zdecydował się nie być uzależniony od ładowarek i wybrał hybrydę plug-in, czyli A7 Sportback TFSI e. Pięciodrzwiowy samochód w sportowym stylu również cieszył się sporym zainteresowaniem wśród graczy Realu. Wersję 55 TFSI wybrał Lucas Vasquez, a 50 TDI - Alvaro Odriozola i Marcelo Vieira.

Trener „Królewskich” Zinedine Zidane oraz kapitan zespołu Sergio Ramos zdecydowali się na funkcjonalne kombi, ale... w najpotężniejszym wydaniu – RS 6 Avant ma silnik 4.0 V8 biturbo o mocy aż 600 KM! Wcześniej „Zizou” jeździł hot hatchem RS 3 Sportback, a Ramos luksusową limuzyną Audi A8.

Kluczyki do 600-konnych modeli RS odebrali także Casemiro i Fede Valverde. Pierwszy wybrał Audi RS 7 Sportback w kolorze Tango Red (wyjątek), a drugi – RS Q8.

Audi współpracuje z Realem nieprzerwanie od 2003 r. Niemiecka marka jest również partnerem Bayernu Monachium, a do 2019 r. sponsorowała FC Barcelonę (obecnie jej miejsce zajęła Cupra).