Logo
WiadomościAktualnościCitroen C5 X już dostępny. Nie jest najtańszy i zapomnij o dieslu

Citroen C5 X już dostępny. Nie jest najtańszy i zapomnij o dieslu

Nowy Citroen C5 X to połączenie SUV-a, kombi i limuzyny. Ta nietypowa mieszanka właśnie wchodzi do salonów. Zaskakiwać może brak diesla, choć w zamian jest hybryda. Znamy już pełny cennik tego modelu.

Citroen C5 X
Zobacz galerię (17)
Citroen / Auto Świat
Citroen C5 X

Tym modelem Citroen powraca do segmentu D i chyba jest bardzo pewny swojego auta, patrząc na ceny. W ofercie dostajemy trzy układy napędowe, z czego jeden z nich to hybryda, w ofercie nie ma skrzyń manualnych. Najtańszy wariant auta kosztuje 135 tys. 900 zł.

Citroen C5 X — najmniejszy silnik jest trzycylindrowy

Przeczytaj też:

Za tą cenę dostaniemy stosunkowo niewielki silnik, jak na gabaryty samochodu. Pod maską znajduje się 1.2 PureTech o mocy 130 KM połączony z ośmiobiegowym automatem. W ofercie znajduje się także silnik 1.6 PureTech o mocy 180 KM z taką samą skrzynią biegów oraz hybryda plug-in, która jest najmocniejszym układem w stawce i ma 225 KM. Skrzynia biegów to także 8-stopniowy automat. Mocniejsza benzyna kosztuje minimum 168 tys. 900 zł, natomiast hybryda 192 tys. 400 zł.

Osoby chętne na ten samochód mogą wybierać spośród czterech różnych wersji wyposażenia. Nawet najtańsza wersja ma już nowoczesne wyposażenie, choć ciekawsze dodatki zaczynają się od drugiego wariantu.

Citroen C5 X – wyposażenie

Feel — wyposażenie obejmuje m.in. ekran 10-calowy, cyfrowy zestaw wskaźników, Android Auto i Apple CarPlay, tryby jazdy, asystent pasa ruchu, system hamowania awaryjnego, monitorowanie uwagi kierowcy, a także oświetlenie LED. Cena od 135 tys. 900 zł. Dostępny jedynie z silnikiem 1.2 130 KM.

Feel Pack – ponad to, co ma wersja Feel, otrzymujemy m.in. kamerę cofania, doświetlanie zakrętów, automatyczne światła drogowe, nagłośnienie Arkamys, nawigację i fotochromatyczne lusterko wsteczne. Cena od 147 tys. 900 zł z silnikiem 1.2 130 KM. Dostępny jest także układ hybrydowy od 192 tys. 400 zł.

Shine – dodatkowo ma m.in. system monitorowania martwego pola, wyświetlacz HUD, ładowarkę indukcyjną, oświetlenie ambientowe, większy 12-calowy ekran i asystent jazdy autostradowej. Cena od 157 tys. 900 zł z silnikiem 1.2, 1.6 kosztuje 168 tys. 900 zł, a hybryda to koszt 202 tys. 400 zł.

Shine Pack — najwyższa wersja wyposażenia otrzymuje dodatkowo aluminiowe pedały, elektryczną klapę bagażnika, elektryczne fotele i system kamer 360 stopni. Cena od 178 tys. 400 zł z silnikiem 1.6, układ hybrydowy kosztuje 211 tys. 900 zł, a najmniejsza jednostka napędowa jest niedostępna.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium