Od momentu wprowadzenia na rynek w 2012 roku model ten został wyprodukowany w liczbie ponad 360 tys. sztuk na całym świecie. Swój sukces zawdzięcza uznanym zaletom: przestronnemu wnętrzu i pojemnemu bagażnikowi, jednemu z największych w segmencie, a także doskonałym właściwościom jezdnym świadczącym o know-how Peugeot, oraz konstrukcji dostosowanej do lokalnych potrzeb.

Nowy Peugeot 301 poszerza listę swoich zalet o nowe atuty, aby w pełni odpowiedzieć na oczekiwania coraz liczniejszych klientów z tego strategicznego segmentu. Jego nadwozie zmienia się zgodnie z najnowszymi kanonami stylistycznymi marki. Pionowa osłona chłodnicy, umiejętnie wpasowane w nadwozie reflektory i staranne połączenia doskonale oddają solidność samochodu. Charakterystyczne światła z diodami LED z przodu świadczą o zaawansowaniu technologicznym.

Peugeot 301 deska rozdzielcza
Peugeot 301 deska rozdzielcza

Duży ekran dotykowy o przekątnej 7” jest jednym z najważniejszych elementów nowego wyposażenia. Szybki i precyzyjny w działaniu dzięki zastosowaniu technologii pojemnościowej przekazuje obraz z kamery cofania oraz systemu nawigacji TomTom 3D. Pozwala również na obsługę smartfona i dostęp do jego aplikacji dzięki funkcji Mirror Screen triple play, niedostępnej w innych samochodach z tego segmentu.

Gama nowoczesnych silników pozwala na wykorzystanie dynamiki samochodu. Trzycylindrowy silnik benzynowy PureTech, który jest nowością w Peugeot 301, został już zamontowany w ponad milionie samochodów marki na całym świecie. W silnikach benzynowych 1.6 VTi 115 KM pojawia się także najnowszej generacji automatyczna skrzynia biegów EAT6 wyposażona w technologię Quickshift. Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, jednostka 1.6 BlueHDi 100 KM zwraca uwagę rekordowo niskim zużyciem paliwa i wysoką przyjemnością jazdy.

Ceny Peugeota 301