Logo

Polaków nie stać na nowe samochody

Robert Rybicki
Robert Rybicki

mniej niżprzed rokiem. Spośród 43 marek dostępnych na polskim rynku niemal połowa (21) odnotowała wzrost sprzedaży. Nadal nie zmienia się czołówka najchętniej kupowanych marek. W czerwcu Toyota przegrała ze Skodą w zestawieniu miesięcznym 133 pojazdami. Spośród 20 firm z pierwszej dziesiątki największe straty w stosunku do półrocza ubiegłego roku ma Seat - spadek sprzedaży o 38 proc. Pod koniec czerwca w Polsce zapoczątkowano sprzedaż Dodge'a Calibra (niektóre salony Chryslera oferują ten model). Z salonów wyjechało już 40 sztuk tego auta. To zapewniło marce 37 pozycję wśród 43 oferowanych w Polsce. W czerwcu sprzedano również drugiego w tym roku Maybacha.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Samar Wiadomości
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu