Obie wersje dostępne są zarówno ze skrzyniami manualnymi, 6-biegowymi, jak też z automatem PDK.
Nowe silniki są nie tylko mocniejsze, lecz także bardzo elastyczne – ich maksymalny moment obrotowy wynosi 430 Nm w zakresie od 1900 do 5000 obr./min.
Porsche 718 Boxster GTS i Cayman GTS z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną PDK oraz pakietem Sport Chrono przyspieszają do „setki" w czasie 4,1 s. Prędkość maksymalna wynosi 290 km/h.
Dla porównania – wersja S z silnikiem 350 KM przyspiesza do „setki" w 4,6 s, a rozpędza się do 285 km/h.
Porsche 718 Boxster GTS oraz Cayman GTS mają specjalną stylizację, np. przednie lampy i biksenonowe reflektory są przyciemnione, inny jest przedni zderzak, tylne światła mają przyciemnione klosze. Na czarno pomalowano także końcówki układu wydechowego oraz dyfuzor. Wersje GTS osadzono na 20-calowych alufelgach.
Porsche Polska zapowiada, że pierwsze egzemplarze 718 GTS pojawią się w salonach dilerów w grudniu 2017 r.
Porsche 718 Boxster GTS kosztuje od 380 860 zł, a Porsche 718 Cayman GTS – od 384 100 zł.
Porsche 718 Cayman – prędkość maksymalna 290 km/h
Porsche 718 Boxster (cabrio)
Porsche 718 Boxster (cabrio)
Porsche 718 Boxster (cabrio)